2013. július 12., péntek

Díjat kaptam! - válaszok

Sziasztok!
Nagy örömmel olvastam Dórinak a hozzászólását, hiszen díjat kaptam tőle, mégpedig újra a Liebester blog awardot! Mivel egyszer már továbbadtam a díjakat, így most csak a kérdésekre fogok válaszolni : )

1. Milyen esküvőt képzelsz el magadnak?
Szerencsére a párommal ugyan olyan elképzeléseink vannak, úgyhogy vita ebből nem lesz. : ) Nem szeretnénk két hétig tartó, sátras lakodalmat, inkább csak a szűk család (ami így is sok ember : D), vacsorával. Nem akarom, hogy egész este táncoltassanak és mindenkihez jó pofát kelljen vágnom... Nem vágyam a templomi szertartás se, bár ha ő akar, akkor lehet az is : ) De egy szép ruha azért dukál! : ) Csak, hogy nehogy azt higgyétek, hogy én semmit nem akarok. Egy szép, egyszerű, visszafogott esküvőt képzelek el.

2. Melyik országban élnél, és miért?
Szívesen élnék mondjuk Ausztráliában vagy Skóciában. A miértjét nem tudom megmondani, egyszerűen vonzz. : )  De igazából ha itthon minden jól megy, akkor nem áll szándékomban elköltözni. 

3. Melyik film volt rád a legnagyobb hatással, és miért?
Legnagyobb hatással? Nem is tudom... rengeteg filmet szeretek, sok kedvencem van, de most talán az UP-ot fogom mondani, ami egy nagyon édes és szívhez szóló mese.

4. Változtatnál magadon valamit? (külső és belső egyaránt)
Külsőn, belsőn egyaránt. Kívülről a súlyommal küzdök, belülről pedig  az indulatosságommal, - ahogy én mondom - idegbetegségemmel.

5. Hiszel a fiú és lány közötti barátságban?
Hittem, egészen addig, ameddig össze nem jöttünk a párommal. : )

6. Melyik híresség öltözködési stílusával tudsz a legjobban azonosulni?
Ilyenen még soha nem gondolkoztam. Nagyon szeretem Beyonce-t és Jennifel Love Hewitt-ot úgy egészében. Steven Tylert pedig mindig nagyon vagánynak tartottam, de azonosulni nem azonosulok vele.

7. Bőröd egészségét inkább magad óvod, vagy szakember (kozmetikus) kezeire bízod?
Saját kezűleg ügyködök.

8. Ha lehetne szuper erőd, akkor mit választanád és miért pont azt?
Teleportálás. Elég sokszor késésben vagyok, így ez meg lenne oldva. Illetve nem a szívem csücske a tömegközlekedés, így ezt is kihagyhatnám : D.

9. Milyen indíttatásból kezdtél el blogolni?
Tavaly tavasszal kezdtem el komolyabban bújni a blogokat, és ahogy haladtunk a nyár felé úgy kezdett bennem megfogalmazódni a gondolat, hogy ezt én is szívesen csinálnám. Szeretek írni, szeretek itthon kísérletezgetni, szeretek körmöt festeni és praktikákat kipróbálni, és ezeket szívesen meg is osztanám veletek, így egy nagyobb vásárlás után belevágtam azzal a felszólalással, hogy "na akkor az első bejegyzésem egy haul lesz", ami persze elmaradt, de azóta is itt vagyok. : )

10. Melyik az a zeneszám, ami a legjobban tükrözi a személyiségedet? (linkeld be)
Sokáig agyaltam ezen, hiszen minden hangulatomban más és más tudna jellemezni, így megkérdeztem a páromat, hogy szerinte mi lenne az.

Aztán ahogy gondolkoztam én is találtam valamit : D
"Now your nightmare comes to life..." : DD

Remélem tetszett ez a kis "TAG".
Holnap egy haul bejegyzéssel jövök : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése