2013. július 7., vasárnap

Díjat kaptam : )

Sziasztok!

Meglepődtem és megörültem egyben, amikor megláttam a hozzászólást, hogy díjat kaptam : )
Cintia szánta nekem a Liebester Blog Awardot, amit ezúton is szeretnék megköszönni. : )

Van egy menete is ennek a díjazásnak, mégpedig meg kell említened azt, akitől kaptad a díjat, illetve az ő általa feltett 10 kérdésre válaszolnod kell. Ezután neked is fel kell tenni 10 kérdést és át kell adnod 10 bloggerinának a díjat, akiknek 200 alatt van a feliratkozójuk.

Lássuk a Cintia által feltett kérdéseket és a válaszaimat:

1. Hány évesen kezdted az első blogodat, és miről szólt?
Ez az első blogom, voltak évekkel ezelőtt fanfiction, illetve kitalált történetes próbálkozásaim, de ezek sablonosak voltak és körülbelül 3 bejegyzésig jutottam el.

2. Ki a kedvenc íród, és miért?
Stephen King. Hogy őszinte legyek, még csak egy könyvet olvastam tőle a Cujo-t, de annyira nyilvánvalóvá vált már az első pár oldal után, hogy ez az a stílus, amit én szeretek, hogy bátran kijelentem, hogy ő a kedvenc írom. És hogy miért? Aki olvasott már tőle, vagy utána olvasott a munkájának, tudja, hogy milyen az irományának a felépítése, hát pont azért tetszett meg. : )

3. Tudsz főzni?
Sütni szeretek, tudok... úgymond ez az egyik hobbim. : ) A főzéssel nem próbálkoztam még annyit, az a kevés dolog, amivel kísérleteztem az finom lett.  Ideje lenne a főzésre is ráállni. : )

4. Van olyan dal, ami huzamosabb ideje végigkíséri az életed, és minden mérföldkőnél felbukkan? Ha igen, akkor melyik az?
Dal nincs, inkább visszatérő stílus. Azt sem mondanám, hogy a mérföldköveknél van jelen, inkább úgy mondanám, hogy szerteágazó a zenei ízlésem,  de mindig van egy alap stílus, amihez "hazatérek", az pedig a punk-rock.

5. Egy stresszes nap után mi az, ami a leginkább ki tud kapcsolni, és segít elfeledtetni minden rosszat?
Alvás.

6. Van tetoválásod? Ha igen, akkor hol és mi? Ha nincs, akkor hogyan viszonyulsz hozzájuk?
Egyelőre nincsen, de tervben van, és szinte a kaput döngeti. : ) Az, hogy szeretem a tetoválásokat hülye megfogalmazás lenne, mivel nem eszerint ítélek, nem fogok valakit szeretni azért, mert tele van varrva és azért se lesz ellenszenves, mert mondjuk egyáltalán nem szereti a tetoválásokat. Nekem egészen kicsi korom óta az agyamban motoszkál, hogy egyértelmű, hogy lesz tetoválásom, a páromnak is van kettő. Tetoválás párti vagyok. : DDD hát ez is elég hülye megfogalmazás arra,  hogy hogy is viszonyulok hozzájuk, de gondolom értitek.

7. Tanulsz jelenleg valamilyen nyelvet? Ha igen, akkor mit, és miért?
Angolt, és, hogy miért? 7 éves korom óta ezt tanulom..., ebből akarok szakmai nyelvvizsgát is tenni. Oroszt tanultam még a középiskolában (választott második nyelv) és azt nagyon szeretném folytatni. 

8. Ha külföldön kellene élned valamiért, akkor melyik országban (városban) tudnál élni, és miért?
Valahol, ahol angolul beszélnek. Angliában, Skóciában, Ausztráliában vagy Kanadában.
Elutazás szintjén pedig Skóciába és Moszkvába szeretnék egyszer eljutni. : )

9. Van kedvenc sorozatod?
Hoooogyne lenne. : D Odaát, The Walking Dead és a Szellemekkel suttogó.

10. Van példaképed? Ha igen, akkor ki az, és miért?
Nincs olyan személy, akit teljes mértékben lemásolnék, viszont anyukám kitartását és akaraterejét példaértékűnek tekintem.


Az én kérdéseim:
1. Van kiskori sebed, aminek a nyoma még most is látszik? Ha igen, mi az?
2. Milyen színű és formájú leggyakrabban a körmöd?
3. Van valami furcsa szokásod?
4.  Minek/Kinek a hatására kezdtél bele a blogolásba?
5. A reggeli sminkelés miből áll és kb. mennyi idő elkészíteni?
6. Mi az a dolog, ami mindig nálad van a telefon-bérlet-pénztárca-kulcs quatron kívül?
7. Egy dolog, amit már régóta szeretnél megvenni, de mindig inkább másra költesz?
8. Az utolsó szám, amit hallgattál:
9. Ikonikus alak számodra:
10. Egy vicces sztori, ami veled történt. : )

És a díjazottjam

Sajnos én is kilógok kicsit, hiszen csak 6 embernek adom tovább a díjat, de remélem örültök neki. : )
A kitöltött kérdéseiteket kérlek linkeljétek be ide, így könnyebben megtalálhatjuk/om, igazán érdekelnek. : )

Legyen szép napotok!

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm! :$ örülök neki! :)
    Ma ki is töltöm reményeim szerint. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsian várom : ))

      Törlés
    2. http://thimmykevilaga.blogspot.hu/2013/07/dijat-kaptam.html
      Készen is vagyok. Végre volt erre is időm. =)

      Törlés
  2. Nagyon szépen köszönöm, nagyon meglepett, mikor láttam a kommented. Reményeim szerint még ma kitöltöm. :D

    VálaszTörlés
  3. Kész lettem! Még egyszer nagyon köszönöm, szebbé varázsoltad vele a napom :D
    http://mynails.blogger.hu/2013/07/07/dijat-kaptam

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök neki : ) megyek is olvasom

      Törlés