2013. július 18., csütörtök

Hajszínvédelem 1. rész

Sziasztok!

Emlegettem már ezt a bejegyzést, most eljött az ideje, hogy megírjam az első részt.
3. éve festem a hajam és folyamatosan gondot okozott a színfakulás. Használtam már korábban is színvédő sampont, balzsamot, pakolást, amik szebbé varázsolták a hajam (már amelyik..), de a fakulás továbbra is megmaradt. Most újra intenzív támadást indítottam a festék ellen...vagyis inkább a festék mellett.

Ezt a három terméket használom.
Balea sampon fekete áfonya kivonattal, minden hajtípusra: Na igen, az első terméknél nagyra nyílhat a szemetek, hogy és akkor hol vannak a festett hajra, igénybe vett hajra, színmegtartás címszavak?! Nos sehol, vagy maximum németül, de ahhoz én nem értek. Azért választottam ezt a sampont - és cseréltem le a jól beváltat- mert a fekete áfonya köztudottan színvédő, illetve ez a sampon is szilikon mentes, így nem viszek be vele több káros anyagot, mint eddig. Illetve, ez lehet, hogy csak az én logikám, de a vörös haj - fekete áfonya kivonat kombó... hát hogy is írjam nektek, építik egymást. Illetve talán még egy fekete hajra tudom elképzelni, hogy támogatná a színvédelmet a fekete áfonya, de szőkére egyáltalán nem.

Kallos Color hajszín élénkítő hajpakoló krém: Ez is fekete áfonya kivonatot tartalmaz, és a cimkén 4 soron keresztül ecsetelik, hogy ez a gyümölcs mennyire szuper festett hajra és mennyire elősegíti a színmegtartást. Attól eltekintve, hogy hajpakoló krémnek írja, én balzsamként használom, minden hajmosás után fent hagyom 10-15 percet.

Sun Ozon hajvédőspray: Megvéd a kiszáradástól, UV- védelem, és könnyű kifésülhetőség, írja a cimke, illetve, hogy napozás előtt - alatt fújja a haját be vele. Én nem csak napozáskor fújtam be eddig, hanem strandra/tóra indulás előtt, illetve ott is. Meleg napokon, még a városi sétáláshoz is befújtam.

Még két részt fogok írni ezzel a témával kapcsolatban, a következő a véleményem lesz a termékekről, végül pedig a hatásuk képekkel illusztrálva.

Legyen szép napotok! : )

8 megjegyzés:

  1. Hm, nagyon várom a további részeket :-)

    VálaszTörlés
  2. Nekem festett meggy-bordó hajam van. Ezek közül csak a Kallos hajpakolót használtam, és én sajnos nem vettem észre semmi változást a hajamon. Azért reménykedem, neked hátha beválik, és várom a következő részeket!
    A Sun Ozon hajvédőspray az olaj?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy érdekel titeket a téma! :)

      A hajspray nem olaj, olyan mintha egy testpermetet fújnál a hajadra. Abszolut vizes.

      Törlés
  3. Nem tudom, hallottál-e róla, de ha kávézaccal mosod a hajad, akkor fényes lesz. Én ma mostam először, és csodaszép, tényleg *-* A sampont ha a tenyeredbe nyomod, ahhoz egy kiskanállal kell hozzáadni kb., és azzal megmosni. Igaz öblögetni kell utána, hogy ne maradjon benne, de csodát tett.

    Egyébként az Alfaparfot is kezdi ledobni a hajam, de valószínűleg nem azért, mert szar, hanem a szőkítés miatt. Azt találtam ki, hogy nem festem majd vissza az alját ha kivilágosodik, hanem hagyom, és vörös-ombre lesz :D Elképzeléseim szerint brutál jól fog kinézni :'D

    Illetve egy kérdés, így a végére: Twitteren te követtél be, vagy nem? :) Csak hogy csipogjak-e neked ha olyan, vagy ne :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hmm, nem is hallottam még erről a kávés dologról : ) de pont ma olvastam Csillánál, hogy mire jó még a kávézacc és ő lefolyó tisztításra is használja :D na persze ezzel nem lehúzni akarom az anyagot, csak tök jó, hogy ennyire sokoldalú : D

      Ahhaa én azt nem mertem bevállalni, a szőkítést : ) de amúgy brutál jó a hajszíned (ha még most is olyan, amilyen a képeket, ahova írtam) Bár a profilképeden is szóval : D
      Ezen az obrés dolgon már én is gondolkoztam. Mivel a legutóbbi festésnél is úgy fogta meg a hajam, hogy a töve nagyon vörös a vége meg szőkés maradt. Úgyhogy most már ombre, aztán ennyi. : D Perpill a "beletörődtem, hogy ilyen" állapotban vagyok.

      Viszont twitterem nincsen, úgyhogy nem tudom ki lehet : o

      Törlés
  4. A kávézacc nagyon sok dologra jó, bőrradírként is szuperál, azt is kipróbáltam, a virágföldre is szórtam, meg a lefolyóba is, a hajszálak ellen :D A Nyuszilak blogban amiket írtak, onnan fogadtam meg a tanácsokat :) Takarítani még nem takarítottam vele, de ami késik, nem múlik :)

    Köszi :D Igen, olyan, de kezdem észrevenni, hogy mintha világos vörös melír lenne benne, olyasmi az aljánál. Holnap csinálok képeket, más is kérte már :D

    VálaszTörlés
  5. Megvettem a Lattés Kallos balzsamot, nekem nagyon tetszik az illata, szerintem isteni *-* Igaz, édes nagyon, de valaki szereti, valaki nem, nekem nagyon bejön :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na : ) örülök akkor, hogy tetszik! A hatását én is szeretem mert puha tőle a hajam, de nekem az illata... pedig szeretem az édes illatot, de ez valahogy mégse fekszik : D

      Törlés