2013. július 13., szombat

Heti Haul

Sziasztok!
Mint azt tegnap írtam, ma egy haul bejegyzéssel jövök. A héten több boltba is beszabadultam, és kb. mindegyikben leárazás volt, úgyhogy most érdemes menni szétnézni. : )

Ezek jöttek haza velem a héten.
Egy farmer anyagú, zöld rövidnadrág, ami nagyon kényelmes, illetve egy tégla színű short, ezek a C&A-ból vannak és nagyjából 4000Ft-ba kerültek összesen.
A Rossmannból egy arcradírt vettem, egy rúzst illetve utánpótlást a naptejből.
Végül pedig az Tescoból haza jött velem egy sál, ami 700 valahány Ft-ra volt leakciózva illetve ez a szandál ami 4500Ft körül volt. A sál színátmenete rögtön megtetszett. Nem vagyok oda az állatmintákért, de ezzel a megoldással, igazán ötletes kis darab és nem is annyira tolakodó. A szandál pedig szerelem volt... mind ismerjük azt az érzést, amikor meglátod, és onnantól kezdve hozhatnak neked bááármi, akkor is az kell. Na ez is ilyen volt. : )

Itt vannak az apróságok.
Első a Rossmann saját márkás, Synergen mélytisztító bőrradírja. Kb. 700Ft körül lehet az ára és durvább szemcsés.
Második, aminek rettentően megörültem az az Essence Breaking Dawn 01 piece of forever rúzs. Amikor kikerült a polcokra mindig csak szemezgettem vele, aztán amikor jött a leértékelés már csak egy tesztert találtam a dobozkában, azt pedig nem lehet megvenni. Már teljesen temettem azt, hogy beszerzem, amikor megláttam a Plázás Rossmannban 199Ft-ra leértékelve.
A Sun Ozon naptejet pedig nem ragoznám túl, kellett az utánpótlás. : )

Ti használtátok már ezt az arcradírt? Esetleg szeretnétek róla bővebben olvasni?
Legyen szép napotok! : )

7 megjegyzés:

  1. szép szandál, én is szeretem a sun ozon naptermékeket.

    VálaszTörlés
  2. SZupi cuccok. A szandi a kedvencem. <3
    Én miért nem találok soha semmi jót (olcsón) a C&A-ban???? :D Na jó most vettem 3 ékszert, de azon kívül kb semmit nem szoktam találni elfogadható áron. :S

    VálaszTörlés
  3. Nekem is a szandál a kedvencem, a rövidnaci is nagyon jó, tetszik a színe.

    VálaszTörlés
  4. Igen, mint írtam a szandit első látásból tudtam, hogy kell nekem! Ráadásul Egerben voltunk a párommal és ott szúrtam ki a tescoba, aztán lerágtam a körmömet is érte, hogy ha az itthoniba nem lesz, én indulok egyből Egerbe mert KELL, nincs vita! : D
    de szerencsére pont az én méretemben volt 2(!!)db és ennyi. (41-es méretben ritka, még a 2db is)

    Thimmyke a C&A meg általában számomra is halál...vagy "túl sok" vagy túl öreges vagy olyan semmilyen a felhozatal... ha meg éppen kiszúrok valamit, akkor az biztos, hogy drága és húzom a számat érte. Ez most a ritka pillanatok egyike. : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor megnyugodtam, hogy nem vagyok ezzel egyedül. :D Mondjuk eddig a H&M-el is így voltam... De az utóbbi időben ott találtam ezt meg azt. =)
      Cipő terén az én dolgom sem sokkal egyszerűbb, a 36 sem sokkal gyakoribb, mint a 41. :D A szandál fonását meg ki fogom próbálni karkötőnek. :D

      Törlés
    2. Igen, a H&M is ugyan ez : D
      Nem értem én a cipőtervezőket...vagy csak ennyire ritka lenne női lábban a 35-36 meg a 40-41? : D Rengetegszer találtam már szemben magam azzal, hogy bocsi 1db érkezett és azt már elvitték.

      És igen a fonása : DD rögtön te jutottál eszembe, amikor megláttam : )

      Törlés
    3. Hát ezek szerint ennyire ritka. :S A standard a 37-39... :S
      Oh. :$ Hát ezt öröm "hallani". =) Már kész is egy hasonló karkötő, bár nem ugyanilyen, mert nem volt ennyi anyagom. :D Úgyhogy ha eljutok a hobby boltba, akkor elkészül ez a verzió is. :D

      Törlés