2013. július 7., vasárnap

Júliusi körömkihívás - Nagy utazás

Bárhogy törtem a fejem ezen a címen, semmi nem jutott az eszembe. Nem akartam bőröndöket és repülőket festegetni, mivel azt nem gondolom egy hétköznapokban is viselhető manikűrnek.
Szóval arra jutottam, hogy ha egy nagy utazásra mennék, akkor mindenképpen a tartós manikűrre törekednék. Így valószínűleg nem erre számított senki, de számomra egy ilyen köröm jellemzi a nagy utazást.
Tartós, megbízható, mutatós és egyszerű köröm, amit nem nehéz korrigálni ha szükséges.
A kép persze sehol sincs a valós színhez képest, mert ez egy neon pink lakk, de bárhogy fotóztam, nem sikerült visszaadni a színt. : (

Ti szeretitek a neon színeket?

9 megjegyzés:

  1. Imádom a neon színeket :D Én is gondolkodtam ezen az alternatíván, de aztán gondoltam, akárhogy is, de kipréselek magamból valamit. Ha nem én írtam volna a címeket, biztosan hasonlóan teszek. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen én is töprengtem sokat, hogy valami pálmafás vagy repülős vagy tengeres vagy vízpartos, vagy vizi vagy levegős...aztán ahh ez már túl sok minden még a 10 körmömre is : D úgyhogy próbáltam más szemszögből nézni, hogy milyen körmöt viselnék egy nagy utazáskor és ez lett belőle, de a következő már kész van, be van ütemezve az kicsit extrább lesz ; )

      Törlés
  2. És ennek miben áll a tartóssága? :) Egyébként szép. Én mostanában pöttyözgetni szoktam a körmeimet, de kitaláltam, hogy holnapra sima zöldre kenem csak ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából, volt egy előző neon lakkom az Adenes volt, az nagyon tartós azzal a felkenéssel ahogy én szoktam használni. Ez most Moyra és tesztelés alatt áll : )

      Sokáig bíbelődök a körmeimmel így mindig olyan dolgok után kutattam, amik tartóssá teszik a manikűrt. Szerintem több, mint egy éve két bevált dolgot hasznlok. Alapnak a Lovely műköröm hatást keltő körömtáplálót (narancssárga lötyi) fedőnek pedig az Essence XXXL shine fedőlakkot. Az említett Aden lakknál elhagytam a fedőt és úgy is tartott nagyjából egy hétig. : )
      De a Lovelyt mindig használom.

      Törlés
  3. nagyon szép ez a neon szín :)

    VálaszTörlés
  4. Régebben el nem tudtam volna képzelni neon lakkot a körmeimen, mégis egy ideje megszállottá váltam :D Most is neonos azték körmöm van. Nagyon szép ez a lakk egyébként, elfogadnám én is a gyűjteménybe :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. régen én is így voltam : ) csak a sötétebb színekhez nyúltam, aztán kezdődött a változás a pirossal, most pedig... : ) a kedvenc nyári lakkom a neon rózsaszín : )

      Törlés
  5. Én nyáron imádom a neon színeket! =) Ennek is nagyon szuper a színe. =)

    VálaszTörlés
  6. szia, díjat kaptál tőlem! (:

    http://curly-dora.blogspot.hu/2013/07/dij.html

    VálaszTörlés