2013. július 1., hétfő

Júliusi körömkihívás

Sziasztok!
Belevágtam én is az Ivett által kiírt Júliusi körömkihívásba. Az első téma a "Végre itt a nyár!" volt. Több ötlet is megfordult a fejemben, de végül egy forróságot idéző sárgás pirosas színátmenetnél döntöttem, szolid körítéssel. A színátmenet a nemrég vásárolt csillámokkal készült.

A narancssárga csillám ugyan nem volt a szett része, azt még tavaly vásároltam. Az alap szín Essence Colour & Go 104 sweet like candy, a fedő pedig a Quick Dry fedőlakkjuk.

Ti szeretitek a színátmenetes manikűrt?

7 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett :)
    Én is szeretem, vagyis jobban mondva szeretném ezt a technikát, csak még egyenlőre nem jött össze, de próbálkozok. :)

    VálaszTörlés
  2. köszönöm szépen :)
    Réka, biztos bele fogsz jönni : ) Körömlakkal az első pár után már gyerekjáték, de a csillámokkal kicsit én is megszenvedtem : ) Nem mindig akart úgy ragadni a lakkba ahogy én szerettem volna.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett. Sajnálom a kavarodást, de már a bejegyzésben a te munkád is megtalálható. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik : ) a Ti munkátok is jól sikerült : )
      Hát igen, az időzítő megőrült : ), de sebaj, majd a következőnél jobban figyelek : )

      Törlés
  4. Jaj de kis cuki lett! Annyira jók a színek. :)

    VálaszTörlés