2013. július 2., kedd

Kallos hajvégápoló szérum teszt

Sziasztok!
Szeretném én is leírni a sokak által használt Kallos hajvégápolóról a véleményemet.


Mint láthatjátok elég sokat elhasználtam már belőle, és ezalatt rá kellett, hogy jöjjek, ezt nem nekem találták ki, illetve nem az én hajtípusomnak. Az én bozontom hullámos és egy kis párától is oroszlánná változok, ha ki van egyenesítve. Bár törekszem rá, hogy minél kevesebbet egyenesítsem, ősszel és télen gyakrabban nyúlok a hajvasalóhoz mert olyankor nehezen szárad és általában nem szépen.
Extra ápolást akkor szerettem volna a hajamnak adni, amikor kiegyenesítem, tehát ezt eredetileg őszi, téli használatnak szántam és szépen be is kentem vele az este kiegyenesített hajamat, amit reggelre szépen behullámosított...ergo üti egymást a hatása és az, ami miatt használom. Mondhatni végtelen kört írna le, hiszen kiegyenesítem aztán bekenem ezzel, hogy ápoljam és emiatt újra egyenesítenem kell a hajamat. : )
Nyáron pedig legtöbbször göndören hagyom, mert a meleg időben szép hullámosra szárad, de csak úgy, hogyha nem fésülöm ki. Tehát megint nem tudom ezzel bekenni, mert akkor már nem a saját hullámai által állna be tincsekké a hajam és megint csak egy nagy szállós oroszlánsörény lenne belőle.

Amúgy jó kis szer, tényleg puhává és fényesebbé varázsolta a hajamat, csak sajnos nem tudom olyan rendszeresen használni, ahogy kéne. Így hébe-hóba bekenem vele, amikor éppen eszembe jut, hogy elhasználjam.
Egyenes hajúaknak viszont ajánlani tudom, a töredezett hajvégeket persze már nem tudja eggyé varázsolni - arra semmi nem képes-, de nagyon szép fényt ad a hajnak és puhává teszi.

Ti próbáltátok már ezt a terméket vagy mást a Kallos termékcsaládtól?

8 megjegyzés:

  1. Én kétszer festettem Kallos festékkel a hajam, de soha többet. Elég gagyi szegény, kikopik az egész belőle, szóval újra kezdhetek keresni hajfestéket a professzionális vonalon, de elég tanácstalan vagyok, mert a Kallosról mindenki ódákat zeng, így másról nem is nagyon van teszt. :/ Meg ha van is, ezek után lényegtelen, mert meg kell tapasztalni, hogy nekem mi válik be.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát igen : s én is vörösre festem a hajam és nekem is kikopik a végére, ezért belefogok most nyáron egy színmegtartó projectbe, nemsokára jön majd az első bejegyzés róla. én eddig egyféle festéket használtam, de most ezzel adtál egy jó ötlete, hogy írjak a hajfestékemről is egy véleményt : )

      Törlés
    2. Milyen márkájú hajfestéket használsz? Én professzionálisat szeretnék venni, mert a drogériás dobozos drága is, és nem is olyan jó, ami meg jó lenne, az ~2500 Ft, annyit meg nem adok érte.

      Törlés
    3. Én fodrászkellékesbe veszem a festéket és Silky-set használok a 8.4es árnyalatot két 6os oxival így kerül 1200 valamennyibe. Szòval nem egy horribilis összeg, sőt a rövidebb, váll alá érő hajamra a fele elég volt. :) most gondolkozok hogy más márkàra váltsak vagy esetleg kicsivel sötètebb árnyalatra mert nyáron teljesen kiszívja a szőkère a nap...

      Törlés
    4. Köszi, akkor majd utánanézek :) Én is ilyen 8.4-es, vagy aközeli árnyalatokat használok, de 9-es oxival. Engem nem zavar, ha kiszívja, úgyis érdekel, hogy milyen lennék szőkén :DDD

      Törlés
  2. Én Kallos márkából hajpakolást próbáltam, ami elvileg extra ápolást ad a töredezett és száraz hajnak, de semmit sem ért, még puhább sem lett tőle. Habár nem ringattam magam bele túlságosan, mert 2-300 forintomba fájt, de azért na.. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ènis vettem.tőlük kettőt egy tejproteineset mert arròl sok jòt olvastam illetve egy áfonyásat. Mind a kettő 300ft volt. Az elsőről nemsokára jön egy vélemény :) a másik pedig a hajszín megörző projectben lesz benne :)) kíváncsi vagyok hogy fog szerepelni :)

      Törlés
  3. Nekem sem használ semmit a Kallos termék :(

    VálaszTörlés