2013. július 5., péntek

Kallos Latte teszt

Sziasztok!
Amiről ma írni fogok nektek az a Kallos Latte Hajpakoló Krém tejprotein kivonattal.
Nincs olyan blog olvasó, aki ne találkozott volna már egy ilyen teszttel, de gondoltam "több szem többet lát" alapon én is leírom a véleményem.

Amikor először találkoztunk a bolt polcán nagyon megörültem, hiszen régóta keresgéltem már a Kallos termékek után és a sok jót olvasva, landolt is a kosaramban. Nem estem neki rögtön, körülbelül két hónapot pihent a szekrényben, mire rákerült a sor. Első benyomás: ez megromlott??? Aztán kutatva a szavatosság után, rájöttem, hogy nem. Bárhogy szaglásztam akkor sem tetszett, de hát szavatosság az szavatosság és lehet csak épp most nem tetszik az orromnak, úgyhogy a hajamra kentem. Aztán legközelebb újra és újra. Igazából a hatása az jó, mert finom puha lesz a hajam tőle, persze csodát ez sem tesz. Azt írja, hogy különösen ajánlott igénybe vett, kémiailag kezelt hajra. Szerintem az ilyen hajat már csak az olló teszi olyanná, mint rég, de azért titkon mind bizakodunk : )

Rendszeres használat után, azt mondanám, hogy igen puhábbá teszi a (festett)hajat, és kezelhetőbbé szóval ajánlanám bárkinek, aki egy olyan balzsamot keres, ami használ. 300 Ft igazán nem pénz érte, viszont a szaga...hát azzal még mai napig nem tudtam megbarátkozni. Leginkább egy romlott pudinghoz hasonlítanám, ami már egy hete a hűtőben áll. Szerencsére mosás után hamar elillan.

Újravenném, ha nem szeretnék kísérletezgetni : )

Ti próbáltátok már?

5 megjegyzés:

  1. Nekem is ilyen van csak gyümölcsösben! :D Épp én is terveztem, hogy írok róla a blogon egy tesztet, mert már 1 hónapja használom. Nekem az tűnt fel, hogy könnyen tudom fésülni (erős szálú, nagyon sok, nagyon dús hajam van) és puhább sokkal, mint előtte! :)

    Szép napot neked! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is a következő egy áfonyás példány lesz : ) én is azt vettem észre, hogy puhább a hajam, a fésülésről nem tudok nyilatkozni mert a göndörség miatt ritkán fésülöm. : )

      Törlés
  2. Díjat kaptál tőlem :)
    http://cintiatekla.blogspot.hu/2013/07/liebster-blog-award.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaaaj : )) nagyon szépen köszönöm!

      Törlés
  3. imádom ezt a pakolást, nekem sokat segített. (: az illata meg valami isteni.

    http://curly-dora.blogspot.com

    VálaszTörlés