2013. július 31., szerda

Panda TAG Cintiától : )

Sziasztok!
Ma egy TAG-et hoztam nektek, amit Cintiánál találtam, és mivel ő Panda TAG-nek hívta, én is átveszem tőle ezt a kifejezést. : )

Melyik dalt hallgatod, amikor le vagy törve?
Több dal is van, hirtelen 4 jutott az eszembe. Stone Sour - Through glass ezt nagyon szeretem, ha csak nyugit akarok akkor is hallgatom,  Flyleaf - All around me, Incubus - Drive, A fine frenzy - almost lover. Nagyon régről ismerem ezeket a számokat, abból a korszakból amikor a szövegét még nem is figyeltem a daloknak, és ez a mai napig megmaradt ezekkel. Még most sem figyelem mit énekel, szimplán érzem.

Mit iszol inkább teát vagy kávét?
Ha azt nézzük, hogy melyikkel próbálom ébren tartani magam, akkor tea. Viszont hétvégenként anyáékkal szívesen megiszok egy kávét délután vagy az emberemmel egy jegeskávét, pusztán az íze kedvéért. De ha mindenképpen választani kéne akkor víz tea.

Milyen nyelveken beszélsz?
Angolul tanulok, amióta iskolába járok, szóval talán merem azt írni, hogy középszinten beszélek, főleg ha általánosságban kell cseverészni. Tanultam még két évig oroszt, amivel egészen jól haladtam, persze még alapszinten se vagyok, de legalább addig fel szeretném hozni magam, amint megvan a szakmai angol nyelvvizsgám.

Meséld el három félelmed.
Nagyon félek attól, hogy az utcán rálépek egy aknafedőre és az befordul alattam...amikor csak tehetem, kikerülöm őket. A másik amitől sírva is tudok fakadni, az a párom egyik nézése. Amikor meredt szemmel néz rám, rezzenéstelen arccal és hangosan veszi a levegőt. Hát...ezt tették a horror filmek. : D A harmadik pedig, hogy letörik valamelyik első fogam. Amint beleütök valamit, mondjuk egy kanalat vagy villát, az az első, hogy szaladok a tükörhöz és megnézem, minden rendben van-e.

Mi volt a legutóbbi társasjáték, amit játszottál?
Halvány lila gőzöm sincs. Talán Activity.

Melyik volt a legutolsó könyv, amit olvastál?
1000 kérdés 1000 válasz üzleti angol nyelvből ;) jee... : D

Belesétáltál valaha egy üvegajtóba?
Egy fotocellás ajtó nemrégiben kicsit megtréfált, de neki nem mentem, csak majdnem.

Melyik hírességért vagy legjobban oda?
Beyonce-t nagyon csípem. Tudom a kérdés nem éppen erre irányult, ha mindenképpen pasit kéne mondani, akkor Steven Tyler. És ő érte sem oda vagyok, hanem nagyon bírom azt, hogy ilyen korban is így pörög, illetve az egyedülálló stílusát.

Hiszel a házasságban?
Egészen sokáig azt hangoztattam a témával kapcsolatba, hogy én soha nem fogok férjhez menni. Aztán volt egy rövid holt idő, amikor egyszerűen nem foglalkoztatott a téma, de most már abszolút hiszek benne és teljesen megváltozott a véleményem a dologgal kapcsolatban.

Mit tennél, ha lenne 1 millió dollárod?
Vennék egy házat...vagy inkább építtetnék egyet. Utaznék belőle a szeretteimmel, a többit pedig bankba tenném.

Mi az a dolog, amit szeretnél megváltoztatni/helyrehozni?
Sok dolgot nem mondanék ki, amit kimondtam régen. Van pár dolog, mit nem tennék meg. De, hogy írjak valami konkrétat is: visszamennék az előző félévem elejére és máshogy tanulnék.

Nevezz  meg hármat a kedvenc blogjaid közül!
Húú fogós kérdés, mindet szeretem, amire fel vagyok iratkozva, az pedig nem három. Ezért inkább az elsőt írnám le, akivel elindult minden. Az pedig Kandee Johnson. Ő ilyen vlogger, blogger, smikes, mindenes. : )

Nevezz meg három olyan Disney filmet, amit igazán kedvelsz.
Pocahontas, Dumbo, Fel!

Mi szeretnél lenni?
Marketing kommunikációs szakirányt szeretnék majd felvenni, de tervben van a másoddiploma is, a másik szakiránnyal, ami értékesítés. Szóval valami ilyen vonalon szeretnék majd elhelyezkedni.

Sportolsz/Szoktál sportot nézni?
Hobbi szinten sportolok, Rubint Rékát nyomom, illetve futni is levetemedek néha. Sportot pedig ritkán nézek, maximum focit, azt is csak EB, VB idején, vagy ha az emberem nem talál valamit, ami érdekli.

Játszol valamilyen hangszeren?
Nem.

Mi a kedvenc színed?
Zöld...bármi meglepő.

Mi a kedvenc állatod?
Minden állatot nagyon szeretek, sokszor hangoztatom, hogy jobban szeretem őket, mint az embereket... De amúgy nagyon nagy kutyás vagyok!! Amiket még kiemelkedően szeretek azok a macik összes fajtája, tasmánördög és manguszta.

Ti szerettek TAG-eket olvasni/kitölteni?

9 megjegyzés:

  1. Ez nagyon tetszik, ha nem gond kitölteném én is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugyan, hát azért van : )...gondolom. én sem kérdeztem meg, hogy kitölthetem-e, hiszen a TAG-ek ezért vannak. : )

      Törlés
    2. Köszönöm :) Azért a biztonság kedvéért szóltam :D tetszenek a válaszaid :)

      Törlés
    3. Rendben : ) és köszi szépen!
      Majd linkeld be ide, ha gondolod a tiédet, szívesen elolvasnám! : )

      Törlés
    4. http://azrail5.blogspot.hu/2013/07/panda-tag.html#more

      Itt a kitöltött Panda Tag :) élmény volt a kérdésekre válaszolni :)

      Törlés
  2. A házasságban furcsa mód én már egészen pici korom óta hiszek :) Aki azt hangoztatja, hogy egy papír nem oszt-nem szoroz, az ennyi erővel "be is szerezheti".

    Örülök, hogy tetszett neked is a tag; Cini voltam másik névvel és bloggal :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én valószínűleg azért voltam ennyire ellenséges sokáig, mert a szüleim elváltak, 6 és fél éves koromban...aztán az ellenszenv átváltott hidegenhagyásba : D most meg már egyértelmű, hogy később majd feleség leszek. : )

      és igen, sejtettem, hogy te vagy az : )

      Törlés
    2. Az én szüleim is elváltak, asszem én is épp 6 éves voltam, de aztán összejöttek megint, és élettársakként éltek. Lehet ezért nem zavart úgy be a dolog :)

      Tudod, vannak azok a képek, hogy "he answered hello, we will get married", hát nem tudom, az ilyesmit az elején ki kéne puhatolni, mert pasik is vannak olyanok, akik nem kérnek a házasságból. Azt meg jobb tudni még a nagy összemelegedés előtt. :D

      Törlés
    3. hát akkor nálatok szerencsés volt a helyzet : )

      he answered hello, we will get married : DDDD hát én ilyet még nem is láttam, de jót nevettem rajta : D nálunk szerencsére ő is így gondolja, úgyhogy ezzel nincsen baj : )

      Törlés