2013. augusztus 8., csütörtök

Balea tesztek

Sziasztok!

Már igen régen hoztam nektek tesztet, úgyhogy itt az ideje : )

Balea tusfürdő kókusz-tiara: Az ugyan ilyen illatú sampon-balzsam párosból kiindulva vettem meg. Az illata finom, tényleg olyan mint az említett két terméknek és igazából hozza a megszokott Balea minőséget. Nem szárít, de az illata se tartós.

Balea hidratáló krémtusfürdő, kókusz és nektarin: Hááát ez valami nagyon finom illatú! : D De tényleg, egyszerre lehet érezni a kókuszt és a nektarint is, fürdés közben igazi felüdülés. Biztos, hogy újraveszem mert nekem nagyon tetszik. Minőségileg szintén a megszokott, nem szárít az illata sem tartós, miután megtörölközök már nem érzem.

Balea Body női borotválkozógél érzékeny bőrre, Aloé vera-val: Illatra szokásos borotvakrém illata van, és amire kitalálták arra teljesen tökéletes.Viszont ha már választanom kéne, akkor egy korábban tesztelt Balea borotvakrémet választanék, amiről ITT olvashattok. Ez nem hidratál egyáltalán, talán inkább még szárít is, úgyhogy nem venném újra.

3 megjegyzés:

  1. A barackos jól hangzik, kár hogy a kókuszt meg nem szeretem. :(
    A borotvahabot viszont akkor nem veszem meg, pedig gondolkodtam rajta...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát ezen viszont érződik az is : )

      borotvahabnak vedd meg a tejes citromos verziót, nagyon finom az illata és nem szárít egyáltalán! : )

      Törlés
  2. A barackos így olvasásra nagyon tetszik. Na most bánom hogy van egy halom tusfürdőm! :(

    VálaszTörlés