2013. augusztus 15., csütörtök

DM akció

Sziasztok!
Gyors poszttal jövök ma : ) Tudom az utóbbi pár napban megint elmaradozott a bejegyzés, de ez csak ideiglenes : )

Ma láttam az újságban, hogy a Balea samponok és balzsamok most akciósak, ráadásul a kedvencemmel reklámozzák, szóval rögtön felfigyeltem rá. Érdemes betérni értük mert nagyon jók ;) Írtam is róluk tesztet itt, az újság főoldalán pedig az itt emlegetett rettentő finom illatú tusfürdőt láthatjuk, ami most szintén akciós!

Ti ki szoktátok használni ezeket az akciókat?

7 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nekem nem jöttek be a Balea samponok és balzsamok. Szerintem 300Ft-ot se ér, de ha te szereted akkor tankolj fel belőlük.
    A ragtapasz is akciós, az inkább megéri, abból nem kötelező a márkás, mert az se tud többet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Hát igen, mindenkinek meg kell találnia a saját hajának megfelelő sampont és balzsamot. Nekem sem jött be mindegyik Baleás termék, például a cseresznyevirágos sampon egyszerűen szörnyű volt az én hajamnak és már alig vártam, hogy elhasználjam.

      A ragtapasszal meg egyet értek, néha az ismeretlen nevű sokkal jobb, mint egy ismert márka.

      Törlés
  2. Én tegnap láttam az újságban, és ma be is szereztem kettő sampont - egy áfonyásat és egy kókuszosat. Kíváncsi leszek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is be fogok térni : ) Nekem is meg van az áfonyás is meg a kókuszos is, hát a kókuszosról beszéltem már annyit, hogy nem ragoznám tovább : D abszolút favorit, de az áfonyásról is írtam már véleményt a hajszínvédelem bejegyzésben, na azt mondjuk nem venném újra, bár nem mondom rá azt sem, hogy rossz lenne. : ) szimplán nem adja meg azt a pluszt.
      De szívesen olvasnám a te véleményedet is : )

      Törlés
    2. Az áfonyással mostam hajat tegnap, de még nem mondok semmit, használom még egy ideig, utána alkotok véleményt :) Az illata isteni, azért is vettem meg az áfonyásat, a kókuszost meg lényegében miattad, gondoltam próba cseresznye :D

      Törlés
    3. Húúú, tudod milyen jó volt most ezt olvasni? : )) Nagyon remélem, hogy neked is annyira beválik majd, mint nekem : ) Mondjuk az én hajam elég nehézkesen kezelhető, akár egy külön posztot is írhatnék róla : DD

      Törlés
    4. :))))

      Nálad olvastam róla, és emlékeztem rá, és mivel én még nem találkoztam a márkával, ezért (is) döntöttem emellett :)

      Nekem egész könnyen kezelhető a hajam, csak nagyon igénybe vett szegénykém :( Majd írok a ricinusolajas pakolásról, mert egy ideje tájékozódom, és bizony nem akárhogy kell alkalmazni, vannak trükkök. Elvileg csodát tesz, én meg azt mondom, hogy hiszem, ha látom :D

      Törlés