2013. augusztus 10., szombat

Fotós kihívás ~ 1.

Sziasztok!

Tudom először azt írtam, hogy vasárnapra várhatjátok a képeket, de végül is szombatonként fogom nektek hozni, hiszen úgy döntöttem, hogy vasárnap a kép ihlette összeállításokkal jövök majd. : ) Nem mellesleg erre a vasárnapi dologra akár ti is küldhettek nekem képet. : )

Na de most lássuk az első heti kihívást:

1. A gardróbom: hát nekem nincs olyan, úgyhogy a beakasztós szekrényemről csináltam egy képet. Talán ez a legunalmasabb : D

2. Parfüm, ami nélkül nem tudsz élni: Cindy Crawford - Waterfall Hát igen, emlegettem már egy párszor ezt a parfümöt, és a kedvesem meglepett vele tavaly karácsonyra, nagyon megörültem neki, mert már csak vadászva lehet rálelni. : )

3. Valami, amit még nem viseltél: ez a korall színű lenge tunika, ebben a nagy melegben igen jól jön : )

 4. A kedvenc szemhéjpúderem: Ritkán használok a szememre színeket, de talán ezt használtam a legtöbbször. Astor Prismatic szemhéjfényceruza pink sparkle színben. Jól állnak nekem a téglás színek és ahhoz ez szépen tud mutatni. : )

5. A legjobb vétel: Az utóbbi időben ez az Essence rúzs volt a legjobb vétel, amit 199Ft-ért vettem. Ez a Breaking Dawn 2. részének a 01 a piece of forever rúzsa, amit lehet, hogy inkább szájvénynek kéne nevezni, hiszen jóformán csak arany csillámokból áll. Nagyon szeretem ezt viselni, igazán jó vétel volt. : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése