2013. augusztus 17., szombat

Fotóskihívás ~ 2.

Sziasztok!

El is telt egy hét, hihetetlen gyorsan szalad az idő...
Mivel újra szombat van, így megint hoztam nektek egy adag képet. : )

6. Valami, amit gyakrabban szeretnék hordani: Ez a futócipőm és az elmúlt időszakban megint ritkán nyúltam hozzá... De újra bevezetem a rendszeres futást, úgyhogy már nem sokáig marad így! : )

7. Ruha, ami jó emlékeket idéz fel: Ez egy kötött, passzos, mini ruha (na nem annyira, hogy a s*ggem vonaláig ér csak), háromnegyedes ujjakkal. Ez volt rajtam, amikor vacsorázni vitt a párom a szülinapomkor, szóval : )) jó emlékeket idéz.

8. Napi nélkülözhetetlen dolog: A napszemüvegem. Nem indulok el úgy, hogy ne legyen rajtam, még ha borongós az idő, akkor is.

9. Cipő, amit szeretek, de nem viselek túl gyakran: Ez a flip-flop papucs. A Deichmannból van és valami nagyon jó áron sikerült beszerezni még tavaly nyáron. Nagyon tetszett, hogy anyaggal van megoldva a pántja, de egyszerűen nem lehet menni benne. Én az a szaladós típus vagyok, illetve a bokám se a legstabilabb (bár az elmúlt években nagyon sokat javult a dolog) szóval egy rémálom. És még tisztítani is nehéz...

10. Kedvenc körömlakk: Abszolút nyári favorit ez a sokszor emlegetett Moyra neon pink, de nem tudtam kihagyni ezt a két fedőlakkot. Az Essence 103 space queen egyszerűen minden lakkon jól mutat, a középsőt pedig a moyrára szoktam felkenni, nagyon feldobja.

Remélem tetszett nektek a kihívás második fordulója, legyen szép napotok! : )

2 megjegyzés: