2013. augusztus 21., szerda

Furcsa TAG

Sziasztok!

Ma egy furcsa TAG-et hoztam nektek, ha tetszik töltsétek ki ti is! : )



1. Van olyan beceneved, amin csak a családod hív? 

Ribizligizi. De nem gyakori.


2. Milyen fura szokásod/szokásaid van/vannak?

Azzal a tollal, amivel írok, nem húzok vonalat. A vonalhúzásra van külön tollam. Biztos ti is észrevettétek már, hogy ha vonalat húztok folyni fog a toll és én úgy utálok írni. : D ja és a radírom úgy van leradírozva, hogy az egyik vége hegyesebb ebből adódóan nem szívesen adom oda senkinek mert akkor biztos leradírozza a hegyét. A szívószál végét mindig laposra összerágom.


3. Van valamilyen furcsa fóbiád? 

Undorodok a méhkastól és ahogy észrevettem minden apró lyukacsos dologtól. Hányingert kelt bennem.


4. Van olyan dal, amit ha egyedül vagy otthon hangosan bömböltetsz, de ciki lenne mások előtt is bevállalni? 

Nincs, minden cikis dolgomat felvállalom mások előtt is. Ha nem tetszik... hát így járt.


5. Van valami faksznid? Valami, amit nem tudsz elviselni ha, mások csinálják, pedig sima hétköznapi dolog?

Nem jut most eszembe semmi ilyen.


6. Van valami fura szokásod, ha ideges vagy? 

Attól függ milyen idegesség. Ha valami/ki felhúzott akkor nem éri meg hozzám szólni, mert bunkó leszek, eléggé idegbeteg típus vagyok. Ha mondjuk izgulok valami miatt és abból fakadóan vagyok ideges akkor azzal, ami a kezemben van hadonászva beszélek illetve a combomhoz csapkodom.


7. Az ágy melyik oldalán alszol? 

Ömm... kinti : D


8. Mi volt az első plüssállatod és hogy hívták? 

Nem tudom, hogy az első volt-e, de a kedvencem amióta az eszemet tudom az egy plüss kutyus, akit Pöttynek hívnak.


9. Mit rendelsz általában kávézókban? 

Nem nagyon járok kávézókban. Ha beülnék valahova, akkor valami különlegességet, ha az egyetemen ugrok be a büfébe, akkor tejeskávét hideg tejjel.


10. Van olyan tipp vagy tanács, amit hangoztatsz, hogy fontos, de általában nem tartod be? 

Sok folyadékot kell inni.


11. Melyik irányba fordulsz a zuhanyzóban? 

Háttal a vízsugárnak.


12. Van valami furcsa testi adottságod? 

Hiányzik egy porc a bal fülemből. Amikor megszülettem a fejemhez volt tapadva (nem hozzánőve csak tapadva) így nem fejlődött ki határozott porc, inkább csak ilyek épphogy. Térképnyelvem van, ami nem szokatlan betegség, mégis : | azmiaz? fejjel szoktak rám nézni.


13. Mi az az étel, amiről tudod, hogy nem egészséges, de szereted enni mert megnyugtat vagy csak simán imádod? 

Mekis kaja. : D


14. Van olyan szó, kifejezés vagy mondat, amit gyakran használsz? 

dikk... : D nem a legszebb, de ha egyszer jön magától : D


15. Miben alszol? Őszintén!

Pizsamában.


+1 Hordtál olyan ruhát amiről, akkor meg voltál győződve, hogy menő, de visszagondolva vérciki volt? 

Talán a Tokio Hoteles felsőm büszke viselése a mai fejemmel gázos volt. Nem maga a felső, hanem a mentalitás, ami hozzá tartozott. De hát, ez is én voltam...

6 megjegyzés:

  1. :DDDD Ez most nem mondod komolyan??????????? :DDD A dikk az nálam alap szóhasználat. Mondja is a környezetem, hogy mi az c*gány vagy?
    Visszont a térkép nyelv egy betegségre is utalhat, arra mindenképp figyelj!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. haha : DD igen, nekem is van olyan, aki rám szól, hogy "ne dikkezzmááááár!" : D de, nem tudok vele mit csinálni : D

      a térképnyelvem meg már egészen kicsi koromtól meg van, így nem foglalkoztam vele, de utána fogok nézni, köszi! : )

      Törlés
  2. Ez nagyon komoly :D A szívószálat én is összerágom mindig, Tokio Hotel nálam is befigyel :D :D Kitöltöm ez nagyon jó pofa, mindig tök jó TAG-ek vannak nálad :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát a szívószállal az az első, hogy már harapom is : D a TH meg... voltak hóbortok : D

      örülök neki, hogy tetszik! : ) megyek és majd elolvasom a te válaszaidat! : )

      Törlés
  3. A tollas és a radíros dolog nálam is stimmel. Egy idő után lett kölcsönadós radírom, csak hogy nehogy elszúrják a sajátomat :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ooo ez az végre valaki!!! : DDDD még nem találkoztam rajtam meg anyukámon kívül olyannal, akit zavarna, hogy a tolla megfolyik a vonalhúzástól, olyannal meg végképp nem, aki a radírjára morcos : D
      jó tudni, hogy nem vagyok egyedül! : D
      A kölcsön radír nem is rossz ötlet, csak már nagyon nincs rá szükségesm az egyetemen. De lehet beújítok egyet, biztos ami biztos : D

      Törlés