2013. augusztus 6., kedd

Hajszínvédelem 2. rész

Sziasztok!
Elérkezett az idő, hogy megírjam a véleményemet a már említett termékekről.
Balea sampon fekete áfonya kivonattal, minden hajtípusra: Az állaga jó, jól habzik, jól tisztít, illata nincs sok. Igazából egy sima átlagos sampon, ami ellátja a feladatát, de plusz ápolást nem nyújt. Rosszat nem írnék róla, de kiemelkedően jót se tudok. Sampon és kész : D

Kallos Color hajszín élénkítő hajpakoló krém: Kezdeném azzal, hogy ennek nagyon finom illata van! Igazi édes, cukorkás, hasonlítani nem tudom semmihez, de nagyon szeretem az illatát, ami viszont a hajmosás után már nem érződik. Hajpakoló krémnek írja, én balzsamként használom. Az egész hajamra felviszem és fent hagyom vagy 10-15 percig, mikor hogy van kedvem vagy éppen mennyire folyik a víz a hajamból. Finom puha a koronám utána, sőt kicsit kezelhetetlen is, de ez nem a pakolás hibája. Nyugodtan ajánlanám a terméket azoknak, akik egy jó és olcsó balzsamot vagy pakolást szeretnének vásárolni.

Sun Ozon hajvédőspray: Használtam tóparton, használtam strandon, de még sétáláshoz is volt, hogy befújtam vele a hajam. Nem az egészet áztatom el, hanem azt amit éppen ér a nap, hiszen az esetek 95%-ában úgy is össze van fogva a hajam, vagy fel van kontyozva. Amikor befújom vele olyan, mintha vízpermettel fújtam volna be, dehát ebben a nagy melegben nagyon hamar megszárad. Viszont használat után a hajam érzete...hát hogy is mondjam. Párom szerint selymes, szerintem kicsit ragadós. : D

A harmadik résszel akkor jövök majd, amikor már hajat fogok festeni és képekkel mutatom majd meg az eredményt. : )
Legyen szép napotok! : )

1 megjegyzés:

  1. A Kallos Color hajszín élénkítő hajpakoló krémet szeretem én is,de inkább csak az illata miatt. Viszont azt vettem észre,hogy sokkal fontosabb a hajfesték minősége,gondolok itt arra,hogyha az ember minőségi terméket választ,akkor legyen szó vörösről,vagy bármilyen hajszínről,nem fog hamar kikopni. Nekem per pill vörös hajam van,és elegem volt,hogy 1-2 hét után elveszítette a színét,hiába raktam rá ezt azt.. Viszont a white hairben legutóbb valami neves festékkel festették be a hajam,és ez már sokkal több ideig maradt fent,mint az előzőek.

    VálaszTörlés