2013. augusztus 6., kedd

Napi haul

Sziasztok!
Még a hétvégén szemeltem ki szórólapokban ezeket a kedvező ajánlatokat, ma pedig tettem is egy kört a két kedvenc 100FT-osomban. : )


Bal oldalon egy Lora lakkot láttok, amivel nemsokára készíek majd manikűrt ;)  M401 a száma.
Mögötte egy tárcsás dísz lapul, amiben irtó cuki szivecskék, csillagok és masnik vannak. Ez mindössze 250Ft-ba került, úgyhogy abszolút megérte ;)
A következő egy Moyra körömbőrápoló olaj. Ő 500Ft volt és muszáj volt elhoznom : ) Már a múltkor is végigtaperoltam az összes ilyen üvegcsét a Goods Marketba, akkor nem vettem belőle. Most viszont, hogy még mindig ott voltak, muszáj voltam egyet elhozni. És hozzá kell tennem az illata valami szuper!
Jobb oldalt a háttérben pedig hibajavítót láthattok, ami 99 Ft-ba került és szerintem teljesen megéri ennyiét, mivel szenvedtem már majd 1000 Ft-ossal is és olcsóval is, úgyhogy nem látom értelmét sok pénzt kidobni egy hibajavítóért.


8 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy, hogy ennyiből kihoztad :)
    Én is mindig vadászom a kedvező ajánlatokat. Tegnap pont egy kis költségvetésű manikűrrel ajándékoztam meg magam. :D

    Ha gondolod kukkants be hozzám: http://szil76.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! : )
      Mindenképpen belesek! : )

      Törlés
  2. Azok a szívecskés díszek tök cukik O.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? : ) nekem is nagyon tetszenek, meg a kis masni is nagyon cuki : )

      Törlés
  3. juujj azokat a kis szívecskés díszeket hol vetted? *-* annyira cukik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugyee? : )) Family Discontba vettem, megéri bekukkantani mert ezeken kívül még strasszok is le vannak árazva 250-ra meg kaviárok is kétszáz valamennyire, max 300 Ft. : )

      Törlés
  4. Nekem ilyan tárolóka kellene, amiben a körömdíszek vannak. :D Már szerintem maga a tároló megér 250 Ft-ot, nemhogy a díszekkel. :D Nagyon cukik. A Lora lakkak már én is szemeztem szerintem, nagyon hajaz az Astor electric bluejára. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen abszolút megéri már csak a tároló miatt is : D
      a kék lakkal meg úgy voltam, hogy kellett a manikűrvadászhoz, de kéket igazából soha nem szoktam használni, de amikor megcsináltam a manit nagyon megtetszett : ) szóval az is megérte

      Törlés