2013. augusztus 19., hétfő

Ombia teszt

Sziasztok!
Gondolom ti is kiszúrtátok már az Aldiban az Ombia termékeket. Közülük jött haza két dolog, amiről lentebb olvashattok.

Ombia Lady sensitive borotvagél aloe-vera kivonattal: Az illata eléggé parfümös, de bőrön ez már nem érezhető. Egyáltalán nem szárít, az érdekes állagával talán még jobban beteríti a lábunkat. Teljesen meg vagyok vele elégedve. Többet nem tudok elmondani róla, csak azt, hogy ez egy jó borotvagél!

Acetonmentes Ombia Cosmetics körömlakklemosó áfonya illattal: Acetonmentes körömlakklemosót én nem vennék, mivel nem bízok abban, hogy tényleg szuperül leszedi a körömlakkot. De mivel nem én vásároltam, így 'ez van'. : D Viszont ezzel nincsen baj, remekül szuperál, hamar leszedi még az erős, sötét színeket is! Illatát tekintve az említett Ebelin szerintem sokkal jobb, viszont a flakonon írják, hogy jojoba-olaj és B5 provitamin is található benne, ami ápolja a körmöt és a körömágybőrt. Az ilyenekben sem szokásom hinni, viszont ez is igaz, mert teljesen ugyan olyanok voltak az ujjaim, mint amikor a Moyra körömágybőr olaját használom.  Határozottan újravenném!

Ti próbáltátok már az Ombia termékeit?

2 megjegyzés:

  1. Nem ismerem egyiket se, én más körömlakk lemosót használok, Emese körömlakk lemosót vagy amit éppen a 100 boltban lehet kapni. Ombia borotva gélt sem ismerem, de jó lehet, a gél formájúak a legjobbak én azt tapasztaltam, nekem most Gillette Satin Care - Radiant Apricot borotvagél van, az is jó. Csaka z a baj vele, hogy drága.

    VálaszTörlés
  2. szerintem megéri kipróbálni ezt a körömlakklemosót, mert nagyon jó! : )
    amit írtál borotvagélt még nem próbáltam : )

    VálaszTörlés