2013. augusztus 7., szerda

Para(normális) TAG

Sziasztok!
Ezt a TAG-et Ehssty youtube csatornáján találtam és mivel nagyon megtetszett, gondoltam kitöltöm.
Mindenféle horrorfilmet láttam, pár évvel ez előtt olyan immúnis lettem, hogy este, egyedül kezdtem el nézni és utána egyáltalán nem is féltem már. Az egészet unokatestvéremnek köszönhetem, aki "bele vitt a buliba" : D Nagyon sok baromságot csináltunk régen ezzel a paranormális témával kapcsoltban.

1. Mi az a film téma, amitől a leginkább félsz? Film példa?
Amik ki tudták verni a biztosítékot, azok a japán kislányok, hosszú arcba lógós hajjal. Lehet azért, mert az első horror az a Kör 1. volt, amit láttam, és az olyan hatással volt rám, hogy hónapokig rettegtem tőle. A neten lehet találni videókat, amikor így szivatnak embereket, hogy egy kislányt beöltöztetnek és akkor ott áll a folyosón. Hát én biztos összepisilném magam félelememben... : D

2. Mi volt a legijesztőbb paranormális élményed?
Unokatesómmal ha éppen együtt aludtunk, akkor mindig hajnalokig fent voltunk és filmeket néztünk vagy ilyen különböző ijesztő sztorikat meséltünk egymásnak. A szobában pedig olyan lámpa volt, aminek a fényerősségét lehet állítani. Egyszer csak a lámpa fénye erősebb lett, aztán visszahalványult. Mi ezen úgy megijedtünk, hogy egyből bebújtunk a paplan alá és még az ujjunkat se mertük kidugni, mert ez szellem lesz és itt halunk meg. : D Így utólag vicces, de emlékszem akkor nagyon beszartunk. Később elmondták, hogy az ilyen lámpánál ez normális jelenség. : D

3. Mi volt a legviccesebb para élményed?
Éjszakai bagoly voltam már általános iskolás koromban is. Egyik este éjféltájt pakoltam be másnapra és a derekamnál egyszer csak, mintha valaki végighúzta volna az ujját. Az ágy szélén ültem és moccani sem mertem. De hát valamit tenni kellett, úgy nem maradhattam, tehát összeszedtem magam és hirtelen megfordultam, amikor megláttam, hogy a nagy alakú füzetboxom teteje csukódott le és annak a sarka ért hozzám. : D

4. Mi volt a legijesztőbb rémálmod?
Itthon éjszaka, sötétben mentem ki a konyhába és fel akartam kapcsolni a lámpám, ami bal kézre esik. A kezemet teljesen kinyújtva lendítettem, hogy fel tudjam kapcsolni, de útközben valaminek nekiütődött. Aztán hirtelen világos lett és egy körkislányra hajazó lány állt velem szemben. Úgy megijedtem, hogy sarkon fordultam és be akartam rohanni a szobámba, de lelassultam és csak az ajtóba kapálóztam, mozdulni nem bírtam. Öröm volt felkelni...

5. Félsz a sötétben?
Szerintem mindenkinek van egy olyan időszaka, amikor nagyon fél. Nekem is meg volt, de olyan szinten, hogyha nyitva volt az ajtó nem mertem elaludni. Most már nem félek.

6. Furcsa szokás a félelem miatt?
Ma már nincsen olyan félelmem, ami film miatt lenne vagy valami paranormális dolog miatt, csak a szokásosak, hogy bezártam-e az ajtót vagy kihúztam-e a vasalót. Régen viszont a forgós székemet soha nem hagytam úgy, hogy az felém nézzen, vagy betoltam teljesen vagy a fal felé fordítottam. Ugyanis attól féltem, hogyha este felkelek akkor valaki vagy valami ott fog benne ülni és majd engem néz.

Ti hogy álltok az ilyen témával? Szeretitek a horrort vagy inkább hanyagoljátok biztos, ami biztos?
Ha tetszett a TAG töltsétek ki ti is, és írjatok linket, kíváncsi lennék a válaszotokra! : )

6 megjegyzés:

  1. Na ezt holnap megcsinálom. Köszi, hogy megosztottad. :)

    VálaszTörlés
  2. juhé : ) reméltem, hogy valakinek megtetszik majd : ) kíváncsian várom a válaszokat : )

    VálaszTörlés
  3. Ez baromi jó volt! Muszáj lesz kitöltenem :)

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon tetszik! Elkészítettem én is: http://naomiblog123.blogspot.hu/2013/08/paranormalis-tag_8.html :)

    VálaszTörlés
  5. úgy látszik nagyon nagy hatással volt rád A kör :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ne is mondd, akkor megkeserítette az éjszakáimat úgy két hónapra : D

      Törlés