2013. augusztus 16., péntek

Synergen mélytisztító bőrradír teszt

Sziasztok!! Péntek van! : )

 Ma a címben említett bőrradírról szeretnék írni nektek. Először is azzal kezdeném, hogy rosszul vagyok az olyan arc- és testradíroktól, amiknél nem érzem, hogy radíroznak, illetve attól is, hogyha egy réteget képez az arcomon a lemosás után. Azt hiszem sikerült találnom egy - a kritériumoknak is megfelelő - radírt.

A Rossmann saját márkás termékéről van szó, erről a 100ml-es, finom, friss, de krémes illatú kis tubustartalamról. Nekem már a flakon is nagyon tetszik, hát még, ami benne van. Direkt lefotóztam nektek a tartalmat is, így láthatjátok, mintha durva só lenne benne.
Abszolút jól radíroz és igazi felüdülés használni egy meleg izzasztó nap után, amikor úgy érzem, hogy az arcomon nem csak smink és izzadság van, de még egy kiló egyéb más dolog is...ilyen ez a nyár.
A melegebb időszakban a homlokom talán a leghajlamosabb a kipattogásra, de idén ezt nem kifejezetten tapasztaltam, és ezt szerintem részben neki is köszönhetem.
Azért írom, hogy részben, mert végre kialakítottam egy megszokott esti arcápolási rutint, aminek ő is a része és az éven elmaradt a megszokott homlokprobléma.

Próbáltátok már ezt az arcradírt?
Kíváncsiak lennétek az esti rutinra?

Jó hétvégét nektek, de ne feledjétek, holnap jön a fotókihívás második része, vasárnap pedig egy kép ihlette ruhaösszeállítás ; )

 UI.:  Rákerestem  krémmánián az összetevőkre és sokkal jobb, mint amire számítottam. katt ha érdekel

5 megjegyzés:

  1. Elfogy az Avonos ki fogom próbálni ezt, meggyőzött a poszt. :) Én kíváncsi lennék az esti rutinra *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na hát ennek nagyon örülök : ) Az árára amúgy nem nagyon emlékszem, 600 valamennyi Ft dereng, de nem mondom biztosra : )
      És akkor lesz esti rutin : )

      Törlés
  2. Eddig szemezgettem vele, de féltem megvenni, az egyik arckrémjükkel nagyon befürödtem. Aztán a rossz tapasztalat nagy visszatartó erő...:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az biztos! Ha egy márkából valami nem válik be, akkor elég nehéz hinni benne később, persze attól függ, hogy miről van szó, de a legtöbb esetben ez igaz.

      De az is lehet, hogy neked ez a bőrradír se válna be, mert te nem ezt a típust szereted vagy a bőrödnek nem ez a legmegfelelőbb. A legjobbat viszont csak úgy tudjuk megtalálni, ha kísérletezgetünk. Kivéve akkor, ha pont beletrafálunk : D

      Törlés
  3. Azt hittem az ujjadra hirtelen, hogy egy sólámpa. :D

    VálaszTörlés