2013. augusztus 28., szerda

TAG bejegyzés

Sziasztok!
Ma megint egy TAG-et hoztam nektek, amit a Szügyő blogon találtam. : )
Remélem még nem unjátok őket!

1. Van-e kedvenc sorozatod?
Igen, az Odaát a kedvencem, de nagyon szeretem még a Szellemekkel suttogót. Más nincs, aminek minden részét végignéztem volna, de szeretem még a Dr. Csontot a Dr. Who-t, A nevem Earl-t és néha bele bele lesek a soha véget nem érő magyar Barátok Köztbe is : D

2. Sorolj fel 3 olyan helyet, ahová el akarsz jutni!
Ausztrália, Skócia és Moszkva. Negyediknek pedig Japánt mondanám. Megmagyarázni nem tudom, hogy miért, egyszerűen vonzzanak ezek a helyek és nagyon kíváncsi vagyok rájuk : )

3. Melyik a legtávolabbi hely, ahol jártál?
Nem jártam még túl sok helyen, a legmesszebbi az a horvát tengerpart volt, illetve egy horvát sziget, ahol összvissz 1 bolt volt. : D

4. Sportolsz/sportoltál valamit?
Régen éveken keresztül társastáncoltam, aztán egy évig teniszeztem. Később hobbi szinten sokat gör- és jégkorcsolyáztam. Ma pedig életmódváltás miatt, napi szinten aerobikozok, súlyzós edzek, futok.

5. Játszol valamilyen hangszeren?
Nem, de ha tehetném megtanulnék zongorázni.

6. Kedvenc virág?
A kerti jácint a csodálatos illata miatt és a gerbera.

7. Kedvenc szerencseszámod?
Nincsen szerencseszámom, de a 9-et szeretem mert évforduló dátuma. : )

8. Szoknya vagy nadrág?
Nadrág.

9. Kedvenc parfüm?
Ohh hanyadszorra írom ezt le : D Cindy Crawford Waterfall és Summer Day

10. Van kedvenc márkád?
Ruhában szeretem a Reserved-et és a H&M-et, sminktermékben azt hiszem nincsen, vagyis inkább mindenben más vált be. Kozmetikumban is inkább természetes dolgokat használunk, de a Balea tusfürdőket nagyon szeretem! : )

11. Magassarkú vagy lapos?
Lapos.

12. Szoktál inni energiaitalt?
Egyáltalán nem, soha nem voltam energiaital függő, bármennyire is népszerűek voltak egy időben. Alapból nem is szeretem a buborékos italokat. Bár a kék Burn finom, de abból is csak egy nyeletnyit iszok, ha a párom vesz magának.

13. Van tetoválásod?
Nincsen, de szeretnék! : )

14. Van kedvenc napod az évben?
Szeretem az évfordulónkat illetve a karácsony napjait, bármennyire is strapásak : )

15. Mi volt a jeled az oviba?
Katicabogár.

16. Kávézol?
Csak néha, akkor is az íze kedvéért. Mivel az ízét szeretem, de a szagától rosszul vagyok...

17. Tél vagy nyár?
Február végétől már nagyon a nyarat várom és egészen addig nyár, ameddig a hőmérséklet nem megy 30 fok alá. Amint ilyen semmilyen idő lesz, mint mostanában átváltok arra, hogy legyen már tél!!

18. Volt már halálközeli élményed?
Nekem nem, de a szerelmemnek igen, így úgymond én is érintett vagyok.

19. Hány gyereket szeretnél?
Egyet, kettőt....többet nem.

20. Gondolkoztál már rajta, hogy mi legyen a nevük?
Igen, már kigondoltuk mi legyen a nevük. : )

2 megjegyzés:

  1. De jó TAG-eket töltesz ki mindig :D Szerintem én is megcsinálom. Bocsi, hogy mindig tőled lopom, de tényleg nagyon jópofák :) Én is lapos cipő párti vagyok, nem is tudok magassarkúba menni..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak nyugodtan, töltsd ki te is, szeretem olvasni mások TAG bejegyzéseit : ))
      magassarkút én se hordok, egyáltalán. szerintem laposba is lehet nőcis is lenni : )

      Törlés