2013. szeptember 19., csütörtök

A váratlan parfüm

Sziasztok!
A keddi bejegyzésben megemlítettem ezt a parfümöt, most elmesélem a sztorit is.

Hétfőn bementünk a városba a párommal, mert egy bokacsizmát kinéztem és meg akartam venni. Odafele az utcán megállított egy lány, hogy neki napi 5 szerencsés embert ki kell választania egy francia parfüm tesztelésére. Általában az ilyet kapásból elküldöm, nem is hallgatom tovább most viszont megálltunk. Fújt a csuklónkra, nekem két nőit a páromnak a férfiből. Megszaglásztuk, meghallgattuk, hogy mit mond.
Ez elvileg egy francia hipiszupi parfüm, ami most kerül forgalomba 15ezer lesz egy ilyen üveggel a boltokba, de mi most kedvezményesen megkapjuk, 4 darabot 12ezerért. Látta rajtunk, hogy ez nem lesz meg, úgyhogy lentebb ment darabja 3000 Ft-ért ideadja nekünk ha gondoljuk, nem kell mind a négyet megvenni. Végül is abban maradtuk, hogy köszi, de nem, de lehet még átgondoljuk. Ameddig a cipőboltban voltunk szaglásztuk még a kezünket és kezdett egyre jobban megtetszeni az illat.
Mivel még mindig keresem a tökéletes utódot Cindy Crawford után kezdtem hajlani a dologra, hiszen még mindig éreztem, még mindig tetszett és nem változott az illat sem. A férfi szintén nagyon finom, fűszeres, ami kifejezetten illik a páromhoz, úgyhogy még a boltban megbeszéltük, hogy ilyen olcsón nem fogunk parfümöt venni soha, és mivel tetszik az illat meg kéne venni.
Így került hozzám az Intense Pour Mint Woman, ami tényleg tartós, tényleg olyan illatú két óra múlva is, amilyen kifújás után volt közvetlenül.

Azt mondta a lány, hogy ez egy francia parfüm, de találtam már cseh minősítést róla, illetve több helyen olvastam már, hogy árulják ezeket hasonló sztorival, végül is ebbe nem akarok belemenni mivel tetszik és kész. : D
A sztoriban az volt a vicces úgymond, hogy a páromhoz nagyon illenek a fűszeres illatok, nekem pedig a zöld dobozos illat tetszett, szóval telibe talált a véletlen : )))

Ha titeket is megállítanának ezekkel a parfümökkel és megtetszene az illat, akkor mindenképpen vegyétek meg mivel tényleg tartós! A lényeg, hogy húzzátok a szátokat egészen addig, ameddig azt nem mondja, hogy najó, eladom neked úgy, mintha teszter lenne 3000-ért. : D

Titeket állítottak már meg ezekkel a parfümökkel kapcsolatban? Vagy esetleg máskor találtok már rá tök jó termékre utcai "árusoknál"?

10 megjegyzés:

  1. Engem is pont ilyen szöveggel állitott meg egy lány Szegeden. A francia parfümös dolgot nem hittem el (tekintve hogy még ha bemutató darab is, senki nem adna el egy hiperszuper parfümöt 3000-ért), de nem volt rossz az illata. Ami miatt azonban végleg nem vettem meg, annak az volt az oka, hogy az eladólány úgy tapadt mint légy a légypapirra (bocsánat a hasonlatért). :P
    Utólag mondjuk már nem bántam a dolgot, mert egy-két óra után már valahogy az illat sem tetszett annyira mint először. Azóta ugy vagyok vele, hogy impluzusvásárlásnál parfümöt csak drogériában (valószinűleg ez is hasonló minőség, meg másrészt a 3000-el is keres rajta vaamennyit az eladó, ugyhogy érdekelne mennyibe kerül eredetileg). Másrészt ha luxusparfümöt szeretnék, inkább kiadok érte annyit amennyibe egy parfümériában kerül.

    VálaszTörlés
  2. Ugyanígy akartak rm is sózni egyet, de ha francia, miért no name, és mirét így árusítják? Szóval én ott hagytam, bár tény, hogy le is voltam égve akkor, meg a csaj sem volt szimpatikus, kicsit sem. :-)

    VálaszTörlés
  3. Ez így eléggé megérte, jól hangzik.
    Engem még sajnos nem állított meg senki ilyennel :D Azzal már igen, hogy vegyek zoknit...

    VálaszTörlés
  4. Pont a múlthéten. Igazából a csajnak a viselkedése miatt nem vettem meg egyből. Befújta a csuklóimat és nem engedte, hogy megszagoljam. Csak 5 perc múlva. Kérdezte, hogy milyen. Mondtam neki, hogy mivel nem engedte, hogy megszagoljam milyen a fejillata, ezért már csak a szívillatot érzem. Illetve, hogy érezzem az alapillatot az még 6-7 óra. Mondtam, hogy ha az is tetszik akkor visszajövök megvenni. Teljesen flegmán, mondta, hogy oké. Majd 2 óra múlva már semmit nem lehetett érezni belőle.

    VálaszTörlés
  5. Milliószor próbáltak ilyennel becserkészni, volt pl olyan, hogy parfümöt ajánlgattak, egész jó áron, majd elkezdett összerakni a csaj egy komplett csomagot deo-va, tusival, testápolóval, hogy ha kell a parfüm akkor így egyben mindenestől 20ezer.. .nem kellett. Maradok a drogériánál :)

    VálaszTörlés
  6. Két éve engem is megállítottak, ugyanezzel a szöveggel (Jó sokáig vezetik be ezt a francia parfümöt...:) :P). Én is megvettem, mert tetszett az illat, viszont nagyon hamar ráuntam, utólag megbántam a kiadott 3000 ft-ot.

    VálaszTörlés
  7. engem is megállítottak múltkor, de nem tudom én nem vagyok vevő az ilyenekre. :/ tőlem azt is megkérdezte, hogy mennyi pénz van nálam, amiért megvenném. :D mondani kellett volna neki, hogy 500. xd

    VálaszTörlés
  8. hát akkor látom titeket is megtalált! : D
    én is általában elhajtok minden ilyen emberkét, meg sem szoktam hallgatni, viszont nálam pont, hogy rendes volt a lány és nem nyomult ezerrel, ez is billentette pozitív irányba a mérleget. nekünk is mondta, hogy ne szagoljuk meg rögtön, de hát nem nagyon érdekelt : D illetve volt időnk szaglászni még a boltban voltunk, elég hosszasan időztünk. de mivel tényleg tetszett az illat, ezért visszamentünk és megvettük. : ) azóta használgattam, és tartós illetve még mindig tetszik : )

    de azért vicces, hogy tényleg évek óta hozzák forgalomba : D
    meg természetesen azzal is tisztában vagyok, hogy ennyi pénzért nem fogja senki odaadni a 15,6,7 ezer forintos parfümöt. Egynek jó lesz : ) ennyi pénzt még megért az "egynek jó lesz" kategória.

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok!

    Én dolgoztam ennél a cégnél, igaz 1-2 napig mert nem birtam tovább.
    Ezek a parfümök mind hamisak, ráadásul esetek nagy részében amit nektek mutatnak az más mint ami a dobozban lesz. Hihetetlen mértékben hajszoljál az embert, naponta 16 darabot elkell adnod addig nem mehetsz haza.. próba napomon reggel 7.30kor kezdtünk az irodában és éjfélre értem haza.. Arra tanitják be a munkásokat hogy hazudjanak a vásárloknak. Minden áron elkell adnod azt a szart... pl egy öregnénire is rásózták akik alig tudott menni, addig nem engedte el a srác, más valakinek meg azt kellett mondanunk hogy nincs enni valónk azért vegye meg.. borzalmas volt. ráadásul úgy bántak velem mint egy kutyával mert képtelen voltam hazudni az embereknek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát ez nagyon kemény....
      gondoltam én, hogy turpisság van, meg aztán amikor már 80szor állítottak meg, utána néztem kicsit a dolognak. azt kapásból levágtam, hogy kamu az egész... de ez durva.
      akkor én nagyon szerencsés voltam, mivel tényleg tartós parfümöt kaptam.
      párom édesanyja is vett egyet, csak a másik illatból, ő azóta is panaszkodik rá, hogy kifújja és 10perc után semmi.

      Törlés