2013. szeptember 18., szerda

Autumn TAG Vikitől!

Sziasztok!

Viki, az I MADE IT! I LOVE IT! blog írója csinált egy nagyon jó kis Őszi TAGet, amit én is kitöltök. Látogassatok el hozzá is, olvassátok el az ő válaszait is és ha tetszik töltsétek ki! : )


1. Milyen ízesítésű a kedvenc teád?
A zöld tea az  mindig jöhet, a menta teát is nagyon szeretem ilyenkor. Illetve most újra ráraktam a meggyes joghurtos picwick-re.

2. Szereted a sütőtököt?
Igen, nagyon! : )

3. Ha meghívnának egy Halloween-os buliba, minek öltöznél be?
Zombiiii : D vagy valami csinos boszorkány, nem a bibircsókos fajta : D

4. Kedvenc dolgod az őszben?
A színek, a hűvös idő, az egész hangulat!

5. Ilyenkor jobb szereted a meleg színeket használni sminkeléskor?
Hát igazából nem sokat változik a sminkelésem ilyenkor, mivel ugyan úgy pirosító, szempillaspirál esetleg tusvonal és kész is.

6. Mivel töltődsz fel ilyenkor?
Forró zuhany, meleg innivaló, ágyban bebábozódva nézni valami filmet vagy sorozatot.

7. Kedvenc őszi kiegészítőd?
Sál és a táskám : ))

8. Nagy meleg pulcsi vagy vászonkabát utcára?
Utcára kabát, itthon pulcsi : )

9. Kedvenc ősszel induló sorozat?
Odaát 9. évad és A búra alatt

10. Sima sál vagy gyűrű/cső sál?
Cső sálam nincsen még...még. : D De amúgy sima sál párti vagyok. Az a félelmem a csősálakkal, hogy nem védik a nyakam.

11. Előfordul, hogy ilyenkor még napszemüveg hordasz?
Igen, konkrétan le se akarom rakni soha!! : D Szinte a fejemhez nő. Mondjuk az az igazság, hogy én télen is felveszem a napszemüveget, ha süt a nap szóval.

12. Mi az a három dolog, ami beugrik elsőnek, ha az őszre gondolsz?
falevél, színek, hidegillat

13. Kedvenc őszi tevékenység?
Sétálni és merengeni a buszon zenét hallgatva.

14. Kedvenc zene, amit ilyenkor hallgatsz?
AFI, ha megszerzem az új lemezt biztos decemberig csak azt fogom hallgatni utazás közben. De amúgy is az ő zenéjük nagyon passzol az ilyen időhöz.

15. Kedvenc illat ősszel?
Hideg illat : ))) és a kisült muffin illata : D és a gyertyáim illata

2 megjegyzés:

  1. Gyertya illatot én is szeretem és a muffint is, meg a füstölők :D. Sokszor nézek én is ilyenkor filmet vagy bebújok a takaró alá és egy forró tea mellett, netezek vagy csak úgy pihizek munka után, a sálakat én is szeretem. Halloween buliba én is boszorkány lennék vagy vámpír lány :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. : ))
      már gondolkoztam rajta, hogy csinálok egy sálgyűjtemény bejegyzést : D van egy pár.

      Törlés