2013. szeptember 27., péntek

Lovely Gloss like Gel Nr. 90

Sziasztok!

Ma egy lakktesztet hoztam nektek. Nagyon kíváncsi voltam rá, hogy hogy fogja bírni a körmeimen a lakk, meddig marad fent szépen és nagyon meglepődtem!
Vasárnap este lett felkenve és a fotók csütörtökön késődélután készültek!
Láthatjátok, hogy csak a körömvégeken van megkopva, illetve itt a vaku miatt látszik a repedezés.
Itt is látható, hogy a mani abszolút vállalható, ráadásul még fedő lakkot se kentem rá! Egyedül egy Lovelys alaplakk van alatta. Illetve 3 réteg került a körmeimre ebből a zöldeskék lakkból.

Ez a kép ugyan homályos lett, de mégis megmutatom nektek, mert ezen látszódik az igazi színe a lakknak.
Ma kitakarítottam a lakást és jelentem egyedül a jobb kezem mutatóujján pattogott le durván, a többin még abszolút vállalható. Sokkal többet bírt ez, mint némelyik drágább lakk.
Nagyon megvagyok vele elégedve! : )

Ti próbáltatok már lakkot ebből a kollekcióból? Nektek mennyire vállt be?

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép színe van, és a díszítés is nagyon klassz rajta :) No ez a szín nekem nincs meg a Lovely-tól, pedig szemeztem vele egy ideje...szerintem kívánságlistára rakom :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép ez a szín!! A díszítés is szép és egyben elegáns is!

    VálaszTörlés