2013. szeptember 30., hétfő

Manikűrvadász 4.

Sziasztok!

Elérkezett az idő, hogy kirakjuk a 4. manikűrvadász képeit! Ezt a fordulót Lora rendezte, általa lett kiválasztva nekem Réka a Pictures of my life blog írója. Most ismerős blogot kaptam, sok munkáját láttam már Rékának, de azért nem volt egyszerű a választás! : )
Ezt a manit választottam, IDE kattintva több képet is láthattok róla : ) Most is éltem az alkotói szabadság lehetőségével, így a színvilág megmaradt, de a technika kicsit változott, én a szívószálas pacázást választottam.
Csillag helyett ismét nagyobb flitter került a gyűrűs körmömre.
Használt lakkok: Lovely Gloss like Gel Nr. 90, Lovely Gloss like Gel Nr. 413, NYC 032 Blanco, Moyra Gyémánt fedőlakk
Remélem tetszik nektek az én verzióm is. Lentebb tudtok mazsolázni a többiek manikűrjeiből is!
Holnap hozom a SabM következő részét!
Legyen szép napotok!


8 megjegyzés:

  1. Az utolsó kép, amint megcsillan a fény, nagyon profi lett. A legjobban a gyűrűsujj tetszik, de összességében is mutatós mani :-)

    VálaszTörlés
  2. Tetszik, szép lett, az alapszín nagyon szép árnyalat :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik, olyan szép lett. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett, és örülök, hogy újragondolt változatban készítetted el. Nagyon tetszik ^^

    VálaszTörlés
  5. köszönöm szépen lányok! : )))

    VálaszTörlés