2013. szeptember 4., szerda

Pictures*11

Sziasztok!
Nagyon nagyon régen volt már bejegyzés. Sajnos kicsit elfoglalt voltam az utóbbi napokban és elfogytak az időzített bejegyzések. Ma képes beszámolót hoztam nektek, de ígérem pótolok mindent!! : )

Ez igaz még a nyarat idézi : )
Több ilyen képet láttam már és annyira tetszik!
Ki fogom próbálni! : )
Eeeeez nyami lehet *-*
*-*
Nagyon ötletes körömdekorációhoz : )
Annyira szép *-* Muszáj lesz kipróbálnom!
Yumm :P
: DD
Oda vagyok ezekért a pozsgás kis növényekért : )
Ezzel nagyon könnyen feldobhatjuk a szobát, lakást. Bármilyen színt használhatunk, ezáltal évszaknak megfelelően  színesíthetjük lakásunkat : )
Remélem tetszettek nektek a képek! Holnap újra jövök! : )

3 megjegyzés:

  1. Jujj nagyon ötletes némelyik:D


    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Az a tejszínhabos m'n'm-es fagyi, te jó ég, befalnám :D Éhes is lettem így mindjárt hajnali 7 órakor. Oero-s kekszet még nem ettem, ideje pótolnom, túl sokan szeretik :)

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy tetszenek! : ) Szerintem is kis ötletesek.

    Amúgy ez az Oero láz.... hát szerintem ha az amcsik megkóstolnák a Pilótát nevetve dobnák el az Oerot. : D Finom, finom, tejbe mártva a legjobb, de amúgy nem egy nagy durranás. Viszont nagyon szeretem a mentolos édességeket, pl After Eigth. Így azt a fagyit nagyon megkóstolnám! : D

    VálaszTörlés