2013. szeptember 17., kedd

Such a beautiful Monday...(on Tuesday) 8.

Sziasztok!
Még az év elején kezdtem ezt a sorozatot, aztán a nyáron abbahagytam, mivel vizsgaidőszakom volt. Akkor pedig semmi érdekes és izgalmas nem történt velem, hiszen tanultam. A nyáron pedig szintén minden hétfő arról szólt volna, hogy milyen jó a tavon és strandon lenni, így úgy gondoltam, hogy amikor beköszönt a borongósabb idő, akkor folytatom majd a minden hétfőn jelentkező bejegyzést. : )
És igen az újrakezdés kakukktojás, hiszen ma kedd van, de tegnap későn értem haza és már nagyon fáradt voltam, így nem volt erőm nekiesni. Remélem azért nem bánjátok, hogy ma két bejegyzéssel jövök ;)

reggel tovább aludni ; tesin futni vele ; aztán tökéletesen elkészülni nyugalomban ; rózsaszín innivaló ; megvilágosodni az órán, hogy akkor mi a fene is kell a beadandóba ; finom alma ; olcsón jutni nagyon jó parfümökhöz (erről írok majd bővebben) ; nézelődni a TESCO lakás részlegén ; felavatni az új kabátot ; új bokacsizma ; séta Tapolcán ; nyerni Nikinél!!! (el sem hiszem c:) ; forró zuhany ;  paplan- pléd duóba bebugyolálva elaludni

Jön majd külön poszt a kabátról, bokacsizmáról haul bejegyzésként illetve a parfümről is fogok külön írni és a nyereményről is! : )

Veletek milyen örömöt okozó dolog történt tegnap vagy ma? : )

6 megjegyzés:

  1. Parfüm... 15000 helyett csak maguknak 4 db 12000... jó, szülinapi akció, akkor 2 db 6000 Ft :D Mi is vettünk, nem rossz, de idegesítő, hogy mindenkinek ezzel a szöveggel adták el :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. haha : DD hát igen. utánanéztem itthon és mindenhol ezt olvastam : D meg nekünk azt mondta a csaj, hogy új francia cucc közbe a minősítése meg cseh...
      de nem baj, az illat tetszik, tartós is, nem volt drága : D jó lesz ez : )

      Törlés
  2. Már nagyon őszi ez a lista :)

    VálaszTörlés
  3. Tetszett ez a kis szösszenet :) A parfüm felkeltette az érdeklődésem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. még a héten írok róla bővebben : )

      Törlés
  4. Nekünk azt is mondta, hogy ez olaj alapú...és rá van írva, hogy víz alapú :D

    VálaszTörlés