2013. szeptember 6., péntek

Te mit választanál TAG

Sziasztok!
Újból egy TAG-gel jövök, amit a Bikira Blogon találtam. Töltsétek ki ti is, ha tetszik! : ) 

Porpúder vagy kompakt púder?
Igazából egyiket se használok, de akkor már púder.
 
Szemceruza vagy szemhéjtus (folyékony/krémes)?

Régen biztos, hogy ceruzát mondtam volna, most már tust. Krémes is, folyékony is : )
 

Tartós szemöldökfestés vagy szemöldökceruza?
Nem használok semmit a szemöldökömre, mivel szerencsére elég erőteljes a színe, illetve természetes a formája és dús is. Így egyik sem.
 
Tincses műszempilla vagy soros műszempilla?

Nem használtam még műszempillát, de már nagyon szeretném kipróbálni. Tincses, mindenképpen. 
 
Korrektor: alapozó előtt vagy után?

Után. Alapozás után derül ki, hogy hol kéne még egy kis korrigálás. 
 
Primer vagy sminkfixáló?

Egyiket sem használtam még így még véletlenül sem tudok választani : D
 
Alapozó vagy BB krém?
Alapozó. Jobban szeretem a bevált arckrémemet használni.
 
Szájfény vagy rúzs?
Rúzs. Tartósabb és nem ragad bele a hajam : D
 
Pigment vagy préselt szemhéjpúder?
Préselt szemhéjpúder, az szerintem nem potyog annyira.

Avon vagy Oriflame?
Egyik sem : )
 
Transzparens púder vagy színezett?

Nem használok púdert, illetve régebben használtam csak, akkor színezett volt.

Színes smink vagy natúr smink?

Inkább natúr smink párti vagyok.
 
Arcpakolás: lehúzható vagy lemosható?
Lemosható.
 
Bronzosító vagy pirosító?
Nyáron bronzi, amúgy pirosító.
 
Hajgöndörítés vagy hajegyenesítés?
Hullámos hajam van, nagyon sokáig utáltam, mivel nem tudtam, hogyan kezeljem. Így régen mindig egyenesítettem. Van göndörítőm is, hogyha nagyon kócos lenne a hullámos fürtöm, akkor rásegítsek kicsit, de már próbálom mindkettőt kerülni.

Matt vagy csillogó?

Talán inkább matt.

Hosszú pillák vagy dús pillák?
Inkább hosszú : )
 
Élénk színű körömlakk vagy natúr színű körömlakk?

Élénk, vagy natúron valami feltűnőbb dísz, vagy francia. 
 
Hajmosás este vagy hajmosás reggel?
Hajmosás napközben. : D

 Dm vagy Rossmann?
Régen csak Rossmann, most már mind a kettő : D


Csillámpor vagy strasszkő?

Strasszkő.


Borotva vagy gyanta?
Epilátor…ha nincs idő, akkor borotva. De az csak gyors megoldás.


Műköröm vagy lakkozás?
Lakkozás, egyértelmű : )


Rövid vagy hosszú haj?  

Hosszú.


Élénk színű rúzs vagy nude rúzs?
Élénk színű, nagyon tetszenek a lilás, bogyós színek.

2 megjegyzés:

  1. Szia. Jajj nagyon jó kis Tag, remélem nem baj ha én kitöltöm. :) Tetszett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. persze nyugodtan : ) meg is fogom nézni! : )

      Törlés