2013. október 22., kedd

Díjat kaptam! : )

Sziasztok!

Kaptam egy díjat Dóritól a Tipegő Zombi blog írójától, amit itt is köszönök szépen! : ) Nagyon örülök minden pozitív visszajelzésnek! : )
A díjjal persze jár egy kis feladat is, hogy jobban megismerjetek engem. : )
1. Írjak magamról 11 dolgot.
2. Válaszoljak a 11 kérdésre!
3. Írjak 11 kérdést!
4. Küldjem tovább a díjat 11 bloggernek!

11 dolog rólam:
1. Gépírással írok, ebből is érettségiztem.
2. Szokásom mindent túlbonyolítani.
3. Szeretem a matekot, mindig is ez volt a kedvenc tárgyam.
4. Makacs vagyok és önfejű, muszáj a saját káromon tanulnom.
5. Lusta vagyok, ezáltal sok mindent mindig tolok, hogy "van még idő".
6. Nagyon tudok nevetni.
7. Kb. 12 éves korom óta a punk-rock a zeneízlésem alapvonala.
8. Fontosnak tartom az egyenességet.
9. Nem tudok magamnak más hajszínt elképzelni az eredetin és a vörösön kívül.
10. Hangos vagyok.
11. Reflexből ellenséges vagyok a felkapott dolgokkal. Alapból jön egy ellenszenv minden "divatos", tömegdolog iránt.

11 válasz:
Milyen könyv és film stílust szeretsz és miért?
Filmbe horror és akció, mivel ez köt le leginkább, de persze vannak kivételek. Könyvben pedig ami izgalmas, igazából stílust nem tudok mondani, hanem ami megtetszik.

Mit szeretsz az őszben?
A színeket, a sálat, a meleg innivalót, a hideg illatát.

Mi a fő hobbid és miért lett pont az?
Fő hobbimnak a sütést mondanám, mivel minden hétvégén csinálom, ugyanakkor ez a körmözésre is igaz, de talán a sütésnél a tevékenységet jobban élvezem a körmözésnél pedig a végeredményt. : )

Hova szeretnél eljutni/Mit szeretnél elérni a jövőben?
Hát én ezt két külön kérdésnek gondolom, választási lehetőséggel úgyhogy az elsőre válaszolok. Szeretnék elmenni egyszer Skóciába, Ausztráliába és Japánba is.

Szerinted mi a jó barátság titka?
Őszinteség, egymás melletti kitartás.

Melyik a kedvenc parfümöd, miért?
Jajj : D erről már sokat beszéltem : D Cindy Crawford Waterfall és Summer Day. Itt már írtam róluk. Azért szeretem őket, mert tökéletesen passzolnak hozzám.

Mi a legextrémebb dolog, amiben valaha részed volt?
Nem is tudom volt-e már fúde extrém dolog az életemben. Nem, nem hiszem, hogy tudnék extrém dolgot mondani.

Melyik az a három szépség vagy divatbaki, ami kiveri nálad a biztosítékot?
Ha valaki kisebb ruhát hord, mint a mérete. A mostani "pasi" divattól teljesen rosszul vagyok... Illetve ez a nyáron csizmát hordani dolog se jött nagyon be, egyszerűen nem értem és idétlen is szerintem.

Egyedül vagy emberek között?
Fogós kérdés, mivel sok a gyökér. Ha egy másfél évvel ezelőtt jön a kérdés akkor azt mondom, hogy egyedül, most viszont már inkább azt, hogy emberek között. (mire képes a környezetváltozás) Persze az egyedülbe a család nem tartozik bele.

Hogy küzdöd le a stresszt?
Nem vagyok az a stresszelős fajta, szóval olyan még nem volt, hogy egész nap csak idegeskedek. Ha mondjuk egy vizsga előtt stresszelek, az max már csak a helyszínen van és akkor meg beszélek, hadonászok azzal ami a kezemben van illetve a combomhoz csapkodom miközben beszélek : D

Ki a példaképed?
Nincs olyan példaképem, akire egy az egyben hasonlítani szeretnék.

11 kérdés:
Melyik a kedvenc süteményed?
Zene, ami a pillanatnyi hangulatodat tükrözi?
Mit tartasz a legnagyobb hibádnak?
Mi az, ami a legjobban fel tud idegesíteni?
Azt csinálod, vagy annak tanulsz, amit szeretnél dolgozni?
Humán vagy reál beállítottságú vagy inkább?
Kispárnával alszol vagy nélküle?
A legunalmasabb film, amit valaha láttál?
Mi az a dolog, amit ki szeretnél próbálni, de valami miatt nem lehet?
Melyik a kedvenc ünneped?
Milyen színű a szobád fala?

És akik megkapják a díjat:
Nyuszilakos Csilla
BizsuMániás Nixon
Azrail
Thimmyke
I MADE IT! I LOVE IT! Viki
Flory
Red lips and coffe Cintia Tekla
mannakörmös Manna

Remélem örültök a díjnak, és kitöltitek a kérdéseket. Ha ezt megtettétek linkeljétek ide be nekem, nehogy lemaradjak róla! : )

Legyen szép napotok!

6 megjegyzés:

  1. De aranyos vagy nagyon szépen köszönöm, mindenképpen kitöltöm a kérdéseid a blogon ^^ (remélem még ma:) ) Úgy örülök ^^

    VálaszTörlés
  2. Elolvastam, tök jó válaszok születtek. :)

    Nem szeretnél csatlakozni a sütiklubhoz?

    VálaszTörlés
  3. örülök, hogy örültök! : ))

    A sütiklubbos felkérést köszönöm szépen, igazán örülök neki de nem hiszem, hogy ezt most kivitelezni tudnám. : (
    Mindenesetre a ti alkotásaitokat folyamatosan figyelem : )

    VálaszTörlés