2013. október 25., péntek

Halloween TAG Tipegő Zombi Dóritól

Sziasztok!
Mivel már a Pictures bejegyzés is a Halloween-re hangolt rá minket, így gondoltam elhozom ezt a TAG-et, amit itt találhattok meg. Nekem nagyon megtetszett, úgyhogy ezúton is köszönöm Dóri, hogy ezt kitaláltad! : )


1) Mi a kedvenc Halloween filmed?
A halott menyasszony

2) Van valamilyen emlékezetes (félelmetes és/vagy vicces) momentuma számodra?
Általános iskolában mindig volt Halloween buli beöltözéssel és különböző feladatokkal. Ezeket nagyon szerettem.

3) Mennyire élvezed/várod a Halloweent? Miért?
Az, hogy várom meg, hogy élvezem az túlzás, hiszen nincs mit. : D Nagyon szeretem az ilyen témájú dekorációt, filmeket a beöltözést. Mindig is szerettem az ilyen sötét, furi és ijesztő dolgokat, de ez így olyan depisen meg morbidan hangzik : D Pedig ez az igazság.

4) Válassz 3 valakit, akinek beöltöznél. Kik lennének azok?
A halott menyasszony : DD, egy zombi, Joker, vagy boszinak : D upszn ez már 4.. : D

5) Mi a kedvenc Halloween make up, frizurád, ruhád?
Hát az előzőekből lehet következtetni : D Zombis cucc vagy ilyen hulla sápadt smink. Egyszer általánosban fekete szájjal, nagy fekete szemekkel és sápadt arccal jelentem meg egy Halloween bulin, azt igazán élveztem. Persze ma már biztos szebben meg tudnám csinálni : D

6) Mi a kedvenc Halloween dekorációd?
Ömm, minden? : D De inkább a világító dolgok. Töklámpás, vagy különböző mécsestartók. Nekem van két nagyon szuper, amit begyújtok olyankor, csináljak róla képet? : )

7) Mi a kedvenc édességed?
Ha Halloween, akkor egy gumicukor mix az első, ami az eszembe jut. Az auchanba is lehet kapni kimérősen, de a Harribo is csinál ilyen minxet. Medvecukros, kókuszos finomság. Az auchanos simán henger meg kocka mintás de a Harribo kifejezetten Halloween dizájnban gyártja és denevér mintázatú is van benne ; ) az nagyon fincsi.

8) Melyik a kedvenc fantázia lényed?
Zombi, de a vámpírt is bírom : )

9) Mitől irtózol/félsz?
Darazsak... nagyon félek tőlük. A pókokat se szívlelem, de tőlük nem szaladok sikítva : D

10) Hiszel a szellemekben?
Nem.

11) Ha egy töklámpás fénye mellett találkozhatnál akárkivel, ki lenne az és miért? (lehet élő, holt, akárki)
Huuh fogós kérdés... de ha Halloween témánál akarok maradni akkor talán Helena Bonham Carterrel. Nagyon nagyon szeretem a szerepeit, és elbeszélgetnék vele. Ránézésre is olyan ember Helena, akin látszik, hogy nem csak a szerepek miatt játsza meg a furit, hanem a személyisége is alapból az. : )

1 megjegyzés:

  1. De jó, örülök, hogy kitöltötted!!! :)

    És jöhet a kép is a dekorról. :D

    VálaszTörlés