2013. október 26., szombat

Haul

Sziasztok!

Nagyon régen volt már ilyen bejegyzés, úgyhogy gondoltam megmutatom nektek, hogy az utóbbi időkben miket vettem : )

Bokacsizmára már nagyon régóta vadásztam, és ez igazán hozzám passzoló. : ) 5000 valahányszár Ft volt a Bamába...ez ilyen kínaiféle.

Újabb körömdíszek : ) Először csak az ezüstért mentem be a Goods Marketba, de amikor megláttam, hogy van rózsaszín is, muszáj volt elhoznom, olyan kis cukik : D 1000 Ft volt a kettő.

Erről már írtam ITT. : )


Instás kép ugyan, de vettem egy szakadtas farmert a Takko-ból, sajnos az árára már nem emlékszem. Illetve egy boríték táskát szintén onnan, az le volt akciózva 2000 valahányszár Ft-ra. Igazából úgy boríték, hogy belefér egy kis esernyő...vagyis én belenyomom : D Igaz ezen a képen nem nagyon látszik, ha szeretnétek csinálok róla külön bejegyzést : )

A csillámokat már mutattam egyszer, de azért betettem megint : ) 290 Ft volt, a Kikben leltem rá.

Ezt igaz kaptam, de azért gondoltam hozzácsapom a felsoroláshoz, Moyra mattitó fedőlakk 340 Ft
Már régóta szerettem volna egyet, aztán tegnap anya hazaállított vele : ) Az első körmömön láthatjátok az aktuális manimon.

Ti mi jót vásároltatok mostanában?
Legyen szép napotok! : )

8 megjegyzés:

  1. A csizma az nagyon tetszik! A többi is mondjuk. :)

    Az Invázióban voltak még leértékelt cuccok, onnan halásztam magamnak két fekete felsőt, meg páromnak egy inget. :) Kreatív Hobbyban meg egy lila drótot, és egy hajlítóeszközt mellé. Tegnap csak szétnéztem a kínai piacon, hogy jövő hónapban vajon mi fog velem hazajönni. Sok jó dolgot láttam. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen az Invázióba is ki lehet fogni jó dolgokat. Én tavaly egy zöld balerina cipőt vettem 1000ftért.
      Én nem merek előre szétnézni sehol : D mert aztán ha elfogy a guta megüt : D

      Törlés
  2. csizmaa. *-*
    a Bamába vettem múltkor én is téli csizmát, magassarkú, bélelt, 3000 Ft volt. szerintem jól kifogtam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az tényleg megérte érte!! Én tavaly és tavaly előtt is 3000ért vettem magamnak téli csizmát a pláza oldalában lévő Ragazza-ban. Az is belül végig bundás volt. Igazabòl mind a két évben ugyan azt a kinézetüt vettem csak egyszer szürkét aztán feketét : D szerettem őket csak a fekete mindig beázott a végére...

      Törlés
  3. Szuper a csizma! Manikat fogsz csinálni ugye?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen fogok! : ) most van az első turnus ZH időszak, úgyhogy most el vagyok havazva, egyik este amikor volt egy kis időm beidőzítettem sok bejegyzést, hogy mégse hagyjalak itt titeket poszt nélkül. de, amint lecseng, csinálok összetettebb manit is majd ; )

      Törlés