2013. október 9., szerda

Interjús TAG Vikitől

Sziasztok!

Viki csinált egy interjús hetet, aminek a végén megengedte, hogy mi is kitöltsük a kérdéseket. Ezt hoztam ma nektek. : )

Milyen indíttatásból kezdtél el blogolni?
Sok blogot nézegettem napi rendszerességgel akkor, amikor kipattant a fejemből, hogy ezt én is csinálnám és lenne is miről írnom. Kb. két hónapot húztam a dolgot aztán mégis belevágtam. : )

Milyen hobbid van még?
Körmözni nagyon szeretek, sütni is és kreatív dolgokkal foglalkozni. Szeretek olvasni is.

Mi volt a bloggal kapcsolatos legjobb pillanatod?
A legjobb az, amikor visszatérő neveket látok a kommenteknél.Köszi nektek! : )

Ha tehetnéd feladnád a munkádat, hogy csakis a blogolásnak élhess?
Még nem dolgozok, úgyhogy azt mondom, hogy nem. Hiszen a blogot egy hobbinak szánom, kikapcsolódásnak. Illetve most már egyre inkább kirajzolódik bennem, hogy mit is szeretnék majd csinálni, mi az én pályám.

Szerinted mik azok a tulajdonságok, amik segítik a blognak a fejlődését?
A rendszeresség bevezetése, nyitottság, közvetlenség, megválogatott és helyes írás. Őszinteség.

Kik a példaképeid?
Nincsen kifejezett példaképem, akinél mindenre azt mondom, hogy na igen, bár ilyen lennék.

Mit olvasol szívesen más blogon?
Ami érdekel. Nyilván olyan blogokra vagyok feliratkozva, aminek az írója legtöbbször olyanról ír, ami engem is érdekel illetve úgy ír, hogy az nekem szimpatikus. : D Nem tudok egy témát kiemelni mivel valakinél a körmös bejegyzéseket szeretem a legjobban nézni, van ahol a személyesebbeket, van ahol a teszteket. De általában, azoknál akiknél fel vagyok iratkozva a bejegyzéseik 90%át megnézem, még ha nem is kommentelek mindenhova.

Átlag mennyi időt veszi el a blog 1 nap?
Uhh hát nem tudom, hogyha egy bejegyzést megcsinálok akkor az úgy 1 óra, másfél de lehet, hogy kettő? De nem minden nap írok újat, van, hogy megírok előre 6, az időigényesebb.

Van külön blog füzeted, amikbe az ötleteidet írod?
Nincs.

Általában hány poszt van előre megírva?
Teljesen változó, perpill kb. 8 előre időzített bejegyzés van, de van úgy, hogy mindig csak a holnapit írom meg, vagy lehet, hogy csak az aznapit. A kreativitási szintemtől és az agyam szárnyalásától függ : D De mondjuk a vasárnapi ruhás szettek illetve a pictures bejegyzések előre be vannak időzítve.

Honnan jött a blogodnak neve?
A bree az a Brigiből, de nem szerettem volna a keresztnevem használni, így lett bree a world of pedig azt akarja jelenteni, hogy ez az én világom, itt nincs kategorizálás a bejegyzésekkel kapcsolatban, az fog jönni ami éppen belőlem jön.

Előfordul, hogy több hétre előre meg van tervezve, hogy miről szeretnél írni?
Pontosan nem volt még megtervezve, hogy na akkor kedden ez, szerdán az. Van, hogy előre meg van fejben, hogy majd erről is meg arról is, de pontosan sosincs meg, csak ötletek.

Mi volt az első sminkeléssel kapcsolatos terméked?
Fekete szemceruza. Sokáig hű társam volt.

Mit dolgozol civilben?
Egyelőre tanulok az egyetemen.

Kedvenc sminkmárákád?
Nincsen.

Remélem tetszett nektek, Viki bejegyzését itt találhatjátok meg.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése