2013. október 8., kedd

Kreatív szett a Lidl-ből

Sziasztok!
A múlthéten sikerült beszereznem ezt a kreatív csomagot a Lidlből 1300Ft-ért. Nagy volt a kísértés, hogy ne jöjjön velem haza az őszi szett is, de végül ezt a mindeneset választottam. : )
Erről a 202 részes kis szépségről van szó. Amikor megláttam az újságban, tudtam, hogy nekem kell és kész. : D Habár én minden ilyen kreatív dologgal így vagyok...na meg a körmös és a sütős dolgokkal is. : D

Ezeken a képeken láthatjátok, hogy mi található a csomagban. Kapunk két sablont, egy szivárványszínű kartont, 10 db különböző színű kartont, 10 áttetsző papírt, 5 hullámpapírt, 50 szivacsgumi motívumot, 78 szivacsgumi betűt, 6 zseniliadrótot, 6 pompont és 20 mozgó szemet *-* :)

Szerintem még nem késtetek le róla és még kapható az üzletekben. Mint említettem volt még kifejezett őszi szett és egy üdvözőlap szett is. : )

Ti szeretitek az ilyen kreatív, kézügyességes dolgokat?

3 megjegyzés:

  1. Én szeretem az ilyen dolgokat, de ezt most inkább passzolom, és az olvasásra kéne rávennem magam :D Valahogy gimiben, órákon többet olvastam mint most XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én nem tudtam ott hagyni : D olyan régen vettem már ilyet és egyszerűen MUSZÁJ volt! : D
      hát igen, szegény könyveim itt néznek a polcon, hogy na mi van már miért nem olvasol, de hát most semmi időm rá... talán majd vizsgaidőszakban : )

      Törlés
  2. Ó,ez nagyon nagyon jó, remélem kapható még. Pont az őszi dekorálás közepén tartok, jól jönne ez a készlet.

    VálaszTörlés