2013. október 3., csütörtök

Nyereményjátékon nyertem!

Sziasztok!

Még szeptember elején nyertem a BizsuMánia blogon, most ezt mutatom meg nektek. : )
Igazán szuper nyeremények! Nagyon megörültem, amikor megláttam, hogy én vagyok a szerencsés.
Essence 15 celebstyle metálos szemhéjpúder: finom, kis visszafogott rózsaszín szín, de a csillogás nagyon feldobja : )
NYC sweet slpash gloss stick pink spark: erre voltam a legkíváncsibb, már a boltban is nagyon szemeztem velük és hát kedvencem lett! Tökéletesen kiemeli a számat, az alap színét erősíti és nem is akarok mást használni, csak minden nap ezt : D Majd hozok róla közelebbi képet is. : )
Essence show your feet körömfehérítő és barázdakitöltő lakk: ezt még nem sikerült bevetnem élesben, de a héten mindenképpen ki fogom próbálni és hozok róla tesztet. Remélem érdekel titeket is, mert én már nagyon kíváncsi vagyok rá : )

Szeretném még egyszer megköszönni neked Niki, hogy megnyerhettem ezt a szuper ajándékcsomagot! Nagyon örültem és örülök neki!

Legyen szép a napotok! : )

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szívesen!!!Örülök, hogy tetszenek a termékek. A rúzsceruzára nagyon kíváncsi vagyok és a nyakláncot megnézném rajtad egy outfitben :))

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok!
    Ez részben lehetett elő-szülinapi ajándék is! ;)

    VálaszTörlés