2013. október 24., csütörtök

Pictures*15 ~ Halloween1.

Sziasztok!
Egy hét múlva Halloween! Ezért hoztam nektek témához illő képes összeállítást. Én nagyon szeretem ezt az ünnepet, habár nem a mi ünnepünk, de mindig is oda voltam a töklámpásokért, boszis-szellemes jelmezekért és úgy az egész hangulatért! : )

Ijesztőek de mégis cukik : )
Halloween sminkötlet
Ezt muszáj volt!! XD
Nagyon jó dekorációs ötlet! : )
DIY töklámpás
nézik a meccset : D
Nagyon cukii!!! : )
Újabb smink ötlet. Nekem nagyon tetszik!!
Karácsonyi lidércnyomás
Ti szeretitek?
yumm *-*
Ti szeretitek a Halloween hangulatát vagy inkább hidegen hagy?
Jövök majd még egy adag képpel! ;)

2 megjegyzés:

  1. De jó a fúrós kép :) meg az első ijesztő és cuki *_*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is nagyon tetszett : ) igazán ötletes, ilyen eszembe se jutott volna : )
      az elsőért meg behalok, ha látnék ilyet biztos, hogy vennék!! : D

      Törlés