2013. október 4., péntek

Szülinapi ajándékok : )

Sziasztok!

Ugyan nem most volt már, de mégis, gondoltam megmutatom nektek, hogy mit kaptam hiszen van közte a blog témájába vágó is. : )

A legnagyobb örömöm az a Cindy Crawford Waterfall parfüm volt, amivel a párom lepett meg újból. El sem tudom mondani mennyire örülök neki! Az előző kis üvegem pont most fogyott el, és ez az illat örökkön örökké a kedvencem lesz! : ) Most megkaptam az utánpótlást belőle : ) Illetve kaptam még tőle egy cynexQ ajakápolót, hiszen tudta, hogy eszem őket : D
Szintén nagyon örültem még a Sütemény díszítés második számának, már kinéztem, de végül is megkaptam ajándékba : ) Ehhez társult még - a már bemutatott - Lovely Gloss like Gel Nr. 90-es körömlakk. Illetve volt még egy parfüm ajándékom, a Police TO BE illata, ami egy virágos-gyümölcsös illatvilág, amit szintén nagyon szeretek és ennek is határozottan tetszik az illata, szóval bele lett trafálva.
És végül, de nem utolsó sorban, végre találtam átmeneti kabátot, ami megfelel minden kritériumnak. Műbőr, de mégsem a tucatfajtából (nem szeretek olyat hordani, ami egy nap 42szer jön velem szembe), kicsit vagány de a szép sál mégis nőiessé teszi és védi a vesémet is. Hihetetlen de ez volt az egyetlen olyan kabát, ami rendesen leér...

Örültök a pénteknek? Én már nagyon vártam! : ) Szerencsés vagyok mert nekem ilyenkor már nincsen suli. Ha ti még bent ültök a padba vagy dolgoztok, akkor kitartás! Már nincs sok hátra és kezdődhet a lazítás! : )

5 megjegyzés:

  1. Boldog Szülinapot utólag is! :) Az átmeneti kabát nagyon tetszik :) csokiiii *-*

    VálaszTörlés
  2. Visszamenőleg is boldogot! :)

    A kabát nagyon csecse, a csoki jöhet, de az a koponyás parfüm is jöhetne. :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó dolgokat kaptál! Egy Police parfümöt már csak az üvegéért is fogok venni egyszer! :D A kabi pedig csodásan néz ki, ez a minta igazán különlegessé teszi! :)

    VálaszTörlés
  4. Boldog születésnapot! :)
    Nagyon figyelmes barátod van, ha ennyire tudja, mi az amire szükséged van ilyenkor! ;)

    VálaszTörlés
  5. köszönöm szépen csajok! : )

    amikor megláttam a parfümöt énis így reagáltam, hogy fú ez már csak az üvegért is megérte : D de szerencsére tetszik az illata is : )

    és igen, szerencsés vagyok mert nagyon figyelmes! : ))

    VálaszTörlés