2013. november 11., hétfő

Instamix 3. + helyzetjelentés

Sziasztok!
Sanda érzésem, hogy mostanában el fognak maradni a hétfői boldogságfelsorolások időhiány miatt. Haladunk a félév vége felé, így egyre jobban sűrűsödnek be a hetek, illetve indulunk egy országos versenyen a csajokkal, ami pluszban lefoglalja az időmet, így elképzelhető hogy kicsit ritkábban lesznek posztok, illetve a hétfői szerintem mindig ki fog maradni, ugyanis hétfőn van a megbeszélésünk a versennyel kapcsolatban, ami fél 6tól van, és amikor reggel 8tól vagyok megállás nélkül, az azért eléggé leszív minden tekintetben.

De most hoztam nektek egy instagramos összeállítást, ITT megtaláltok.

Közös pizzánk, jön majd recept ; )
Barikák 
Mogyoróvajas lilaszőlőlekváros kenyér *-*
Aktuális körmöm : )
Magyában nem volt valami nagy szám...talán pudinggal jobb.
Egyik reggel
Cukker tűhegyű filcek *-*
Kókuszos puding *-*
Ti kóstoltátok már?
Legyen szép a napotok! : ))

8 megjegyzés:

  1. Az a ködös kép valami fantasztikus lett! És nem is tudtam, hogy van kókuszos puding, de muszáj lesz kipróbálnunk :)

    VálaszTörlés
  2. Kókuszos puding? Nem is láttam még, ki kell próbálnom! A mani nagyon klassz, tetszik :)
    Nagyon jó képek voltak, és sok sikert a versenyhez! :)

    VálaszTörlés
  3. De jó az a kókuszos puding! Milyen ize volt? Mármint finom volt, vagy felejtős?
    A manid is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is a reggeli kép a kedvencem az őszi fákkal. A kókuszos puding pedig akár jó is lehet, tesztelni fogom :-)

    VálaszTörlés
  5. fúú az a ködös kép nagyon szép. *-*

    VálaszTörlés
  6. Rendszerint én is mindig akkor lakkozom a körmöm mikor a legjobban kellene tanulni :D

    VálaszTörlés
  7. Kókuszos "pudingot" itthon házilag csinálok, ezt még nem kóstoltam, de ami késik, az eljön egyszer. :)
    Jó képek voltak.

    VálaszTörlés
  8. Szerintem finom a kókuszos puding ; ) kókuszdarabkák is vannak benne, talán hidegen fincsibb. Egy próbát megér szerintem mindenkinek : )) Kóstoljátok meg!
    A reggeli kép meg viccesen készült : D Korán reggel volt még és a tengerimalac felkeltett, hogy éhes, és ahogy adtam neki a kaját félig résnyire nyitott szemmel láttam, hogy nagy köd van kint. Erre fogtam a telefont és kb. félig aludva nyomtam egyet, ez lett belőle : D

    VálaszTörlés