2013. november 27., szerda

Instamix 4.

Ez a tea magáért beszél.

Újra kezdtem a Nanát. Esetleg látta már valamelyikőtök?
Teljesen ráálltam most erre a lemezre *-*
Kuglóf :P
Szőrcsimbókom : ))
Éjszakai ködös
F&F-es pulcsi.
Már lehet kapni pirosban és zöldben is *-*
Fehércsokis pöffeteg.
Messze elmaradt a várakozásoktól.
A keserűcsokis az igazi!
Gesztenyés- macaronos gyertya.
Az egész lakást belengi az illata!
Péntek és szombat este.
Már meg se éri bekapcsolni a TV-t, de komolyan! : D
Miujság van veletek? : )
Történt valami szuper dolog veletek ma?

2 megjegyzés:

  1. A malackaaa <3 mekkora cuki! Nanát elkezdtem de valahogy elmaradt a befejezés :)

    VálaszTörlés
  2. Jaj nagyon szemeztem azzal az F&F pulcsival, de végül nem vettem meg, úgy érzem nagy hiba volt, annyira finom puhi. :D Mióta készülök kuglófot sütni.... :D

    VálaszTörlés