2013. november 2., szombat

Kérdések Dóritól

Sziasztok!

Dóri a blog of plainness írója az egyik díja alatt felajánlotta, hogy a kérdéseit bárki kitöltheti TAG formában, így gondoltam én most kitöltöm őket.

1. Milyen szépségápolási termékeket használsz napi szinten?
Arckrémet és ajakápolót minden nap használok. Ha a sminket is belevesszük, akkor még hozzácsapom a szempillaspirált.

2. Mi az, amit először szemügyre veszel egy blogon?
Igazából az összhatást nézem. Szeretem, ha rendezett, nincs tele az oldalsáv mindenfélével, vagy legalább van benne valami rendszer illetve fontos, hogy elsőre tükrözze a "gazdáját". Olvasható legyen a betűtípus.

3. Inkább szárítod a hajad vagy hagyod, hogy magától megszáradjon?
Nyáron hagyom, ilyenkor viszont szárítom.

4. Mi az, ami iránt őszintén tudsz lelkesedni?
Az állatok és a zene.

5. Milyen egzotikus állatot fogadnál örökbe, ha tehetnéd?
Macit : D és talán leginkább vörös pandát vagy vörös macskamedvét... ki melyik nevén ismeri : ) Vagy krokodilt vagy vidrát...vagy borzot vagy hódot : D Vagy bármit : D

6. Van olyan döntésed amit nagyon megbántál?
Több olyan döntésem van, amiket megbántam, de olyan nincs, amit nagyon nagyon.

7. Miben tartod tehetségesnek magad?
Hú hát nem is tudom. Nagyon tud szárnyalni a fantáziám. Egyszer középsuliba az iskolapszichológus íratott velünk egy tesztet, amiben volt egy történet kiegészítés, én meg olyat írtam neki, hogy külön menni kellett vele elbeszélgetni, mert váo hatás volt nála : D De amúgy a kézügyességet igénylő dolgokban szerintem jó vagyok, szeretek apró dolgokkal elpepecselni. Pl flitterek pakolgatása egyesével a körömre, két adag karácsonyi mézeskalács süti kidekorálása többszínű cukormázzal. Meg ez nem kifejezett tehetség mivel rajtam kívül reeeengeteg ember képes erre, de mégis büszke vagyok magamra miatta : D *váll veregetés*, hogy meglátom a matematikai műveletekben az összefüggéseket, ha megvannak az adatok magamtól ki tudom silabizálni, hogy mi van. Szóval tudok pörögni a számok világában.

8. Milyen színek dominálnak a szobádban?
Zöld, zölddel és barna. Igazából mindenemben a zöld dominál : D A szobában a bútorok barnák, de a szőnyegem, a falam és a falvédőm zöld, a függönyömben és az ágytakarómban is van zöld, illetve a kis párnák szintén zöldek. : D

9. Mi tud a legjobban felidegesíteni?
Fogós kérdés mert nagyon sok minden fel tud idegesíteni. Igazából én eléggé idegbeteg típus vagyok. Felidegesít a tömeg, főleg ha totyognak előttem, az értetlenség, a szar poénok főleg, ha az aki mondja azt hiszi magáról, hogy *kurvajóvagyok*, ha valami nem akar sikerülni. Ha valaki nem érti, hogy a nem az nem. Nem vagyok egyszerű... : D

10. Mit tartasz szépnek magadon?
Hátöö szerintem az arcom szép. És ezt most nem nagyképűsködésből írom, mivel kellett kb. 17 év, hogy elfogadjam olyan, amilyen. A szemem mindig is szerettem, meg azt, hogy olyan szemöldökkel vagyok megáldva, ami látszik is, az íve is szép így nem kell vele sokat szenvedni. Meg a mosolyom is tetszik, szóval szerintem a fejem így egybe van : D Meg még a kezemen a körmeim, mert szép hosszúkásak.

11. Melyik bloggerrel találkoznál szívesen élőben?
Bármelyikőtökkel. : ))  Sajnos a miskolci bloggertalira nem tudtam elmenni, de majd a legközelebbire! : )

3 megjegyzés:

  1. Én egy kis oroszlánt vagy kis tigrist fogadnék örökbe, ha tehetném, persze a Föld összes állata jöhetne. :)

    VálaszTörlés
  2. De irigyellek a matek tudásod miatt :D
    Nem is tudom mit fogadnék örökbe..sárkányt. :)

    VálaszTörlés
  3. juj, örülök, hogy kitöltötted. (: hasonlítunk idegeskedés téren. :D

    VálaszTörlés