2013. november 18., hétfő

Manikűrvadász 5.

Sziasztok!
Eljött a manikűrvadász ötödik fordulója. Most Viki volt a házigazda, ő sorsolta ki nekem Iluss -t a Fiatalos Blog íróját.

Végig néztem minden munkáját, végül egy szépséges flitteres körömre esett a választásom.
Ez az ő verziója, több képet IDE kattintva találhattok. Mivel nekem nincsen ilyen árnyalatú csillámos körömlakkom, így én csillámokkal és flitterekkel oldottam meg a díszes csíkokat. Legyező ecsettel vittem fel a lila és ezüst csillámot és narancsfapálcikával a flittereket.

NYC fekete lakkra került egy selyemfényű lakk.



Remélem tetszik nektek az én verzióm is. : ) Nézzétek meg a többiek kreációit!


14 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik! A körömformád pedig külön bejön :-)

    VálaszTörlés
  2. Jaj, hát nagyon szép lett! :) Szebb, mint az enyém! :D Ekkor még kis kezdő voltam :D :D :D Amúgy múltkor Maria is ezt választotta tőlem a 4. fordulóban :D Látom vonzza az embereket :D :D :D

    VálaszTörlés
  3. Uh, ez nagyon nagyon szép *-*

    VálaszTörlés
  4. örülök, hogy tetszik nektek! : )) nagyon szeretem ezt a manit! : )

    VálaszTörlés
  5. De nagyon szép lett! Imádom!!! :)

    VálaszTörlés
  6. Csini lett. Ha jól emlékszem az előző fordulóban Marcsi pont ugyanezt a manit készítette el Ilustól. :D

    VálaszTörlés
  7. szép lett :)

    játék van nálam, ha gondolod:
    http://beusmink.blogspot.hu/2013/11/nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés
  8. Szép lett, szépek a színek :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tetszik, igazán szép lett :)

    VálaszTörlés
  10. Egyszerűen imádom! *.* Nagyon szép lett! (:

    VálaszTörlés
  11. Nagyon tetszik, olyan szép és mutatós :3

    VálaszTörlés