2013. november 24., vasárnap

NAIL CLUB - Képregények

Sziasztok!

Egy igazán meglepő és kedves dolog történt velem a héten. Ugyanis levelet kaptam Ingridtől, melyben felkért, hogy vegyek részt a következő Nail Club körben. Nagyon megörültem neki, hiszen nem is gondoltam volna, hogy valaha is részese lehetek ennek, mivel nem vagyok egy kifejezett körmös blog, de ennek ellenére a csajok engem választottak, szóval köszönöm szépen nektek!! : ))


A téma most - ahogy a címben is láthattátok - a képregények. Ahogy megpillantottam ezt a szót egyből vasember villant be, aztán sokat gondolkoztam rajta, hogy lehet nem ehhez a témához kéne nyúlni, de a végére mégis itt lyukadtam ki. : )


Remélem tetszik nektek és sikerült elérnem a színvonalat, amit a Nail Clubbos lányok szoktak hozni.
Nézzétek meg az övékét is!


3 megjegyzés:

  1. Hatalmas Marvel rajongó vagyok és ugyebár Vasember a kedvencem, szóval ezzel nagyon megdobogtattad a pici szívem. :) Baromi ügyes vagy! :D

    VálaszTörlés
  2. Mg egy Vasember-rajiongó elismerését kapod tőlem: szépen kidolgozott manikűr lett :-)

    VálaszTörlés