2013. november 24., vasárnap

Pasztell & arany

pastel gold


4 megjegyzés:

  1. Nem szeretem az aranyat, az összeállításból számomra a cipő és a táska már sok. Lehet, hogy más színben, vagy kicsit mattabb árnyalatban jó lenne, de valahogy ez most távol áll. Amúgy a fazonok nem rosszak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. alapjáraton én sem szeretem az aranyat : ) és nekem is sok lenne a cipő illetve a táska, biztos, hogy nem venném fel : D de a képhez, ami ihlette az összeállítást szerintem ez ment a legjobban : )

      Törlés
  2. A cipő annyira nem, de a táska már valóban sok nekem is. :) Én inkább ezüst párti vagyok. ^^
    Amúgy díj vár rád nálam: http://vaniliamamor.blogspot.ro/2013/11/sokoldalo-blogger-dij.html

    VálaszTörlés
  3. A szett maga nagyon tetszik :) De nem venném fel, viszont máson nagyon jól mutatna :)

    VálaszTörlés