2013. november 5., kedd

Sál özön nálam

Sziasztok!

A szekrényemet elnézve rá kellett, hogy jöjjek, gyengéd szálak fűznek a sálakhoz. Nyilván nem vásárolom fel a boltokban fellelhető összeset, de szívesen fogdosom és "aa dejó színe van és milyen puha" mondatokkal kommentálom őket. Itthon 8 dbom van, ezeket mutatom most meg nektek. : )

Itt az összes : )
1. Ez egy régi C&A-s sál, a mintájába rögtön beleszerettem : )
2. Ez szintén C&A-s lila, ezüst szálakkal és fekete koponyákkal
3. Ez nem olyan régi az F&F-ből van és volt értékelve 1500 Ft-ra, de ha minden igaz még mindig fel lehet lelni belőle.
4. Promodos virágos sál, nagyon nagy és meleg is ezt ajándékban kaptam.
5. Leopárdmintás már nem is emlékszem honnan : )
6. Krém színű polár sál a monogramommal.
7. Gigahosszú, meleg, kötött zöld sál...már védjegyem : D
8. Ciklámen-fehér házi kötésű nagyon meleg sál : )) ez is ajándék volt.

Ti milyen sálakat szerettek?

5 megjegyzés:

  1. nekem is elég sok sálam van :) és egyszerűen nem tudom megállni, hogy ne vegyek, ah látok egy szép sálat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hááát nekem is fáj ott hagyni őket. főleg a nagy, kötött, meleg, téli sálakat, de aztán eszembe jut a zöld, ami ellopta a szívemet és végül nem veszem meg : D

      Törlés
  2. ajj de széépppeeek. kedvet kaptam én is egy hasonló poszt megírásához. :$

    VálaszTörlés
  3. aww... mennyi sál. Mind csodaszép, és majdnem mindet szeretném is magamnak. :D

    VálaszTörlés