2013. december 12., csütörtök

Ajándék ötletes: Avon és Oriflame

Sziasztok!
Valamelyik nap az online katalógusokat lapozgattam az említett márkáktól és láttam benne pár jó ötletet, gondoltam megmutatom nektek is. Barátnőnek, anyukának és barátnak is találtok benne jót! : )

Az Avon katalógusban találtam ezt az autós manikűrszettet, illetve ezt a többfunkciós tollat, mind a kettő nagyon ötletes ajándék férfiaknak.

Avonos gyémántfény golyók.

Szintén az avonból fülbevalószettek. Nekem a legjobban a bal fenti tetszik! : )

Ezek a cukiságok is avonosak, és engem totál levettek a lábamról velük! : D Annyira édesek.

Oriflame univerzális balzsamja, most limitált kiadású kókuszos és fekete bogyósgyümölcs illattal.

ÉS az oriflame is kiadott egy hipercuki szettet. Hát ezzel a csokis kollekcióval szintén "megvettek"

Amúgy nem szoktam vásárolni egyiktől sem, csak mindig megnézem a katalógust hátha...
Remélem tetszenek az ötletek, esetleg tudtam segíteni.

Legyen szép napotok! : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése