2013. december 27., péntek

Blogmas!

Sziasztok!

Utólag is boldog karácsonyt kívánok minden kedves olvasómnak! Remélem békésen, szeretetben telt az ünnep. Magam sem gondoltam volna, hogy ennyire nem lesz majd időm a gépnél ülni, pedig nem egy ilyen összegzős bejegyzést terveztem.
Viszont így, hogy ilyen szaladós lett ez a három nap, így ma hoztam nektek egy kis képes beszámolót!

Nagymamám bejgliét még senki nem überelte!! Habár a párom anyukájáé vetekszik vele!

Én csokispöfeteget csináltam, ami az egyik kedvencünk! Télen igazán kis mutatós sütemény.

Egy kis művészi : DD A futót én vettem, ajándék volt anyáéknak, a hozzá passzoló függönnyel.

Hógömbik : )

Nestea havas szilva yumm *-*

Az én pici fám : ) és a hangulat

És a nagy fa : )

Anya által készített sütikék!

Az ajándékok : )

Szentestei ebéd nagyinál.

Nagyi sütije : )

és megint! : )
Cukrász is volt, szóval nagyon finomakat tud alkotni!

És még egy kis hangulat nálam. : )
Havazós képet csináltam, ha már a kinti idő ilyen botrányos...

Remélem jól telt a karácsonyotok, jó pihenést az elkövetkezendő napokra is! 

5 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszettek ezek a hangulatfotók :) Azok a sütik, nyammm :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszettek! : )) azért nálatok is nagyon fincsi sütik lehettek! : )) a métere receptjét várom! : )

      Törlés
  2. Aranyos képek lettek, tetszett a poszt. A szív alakú süti az milyen tészta, és mivel, és hogyan készült?! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. vajas tészta aszalt barackkal és vörösáfonyával : ) de szerintem bármilyen aszalt gyümölccsel finom. megpróbálom megkeresni neked a receptet a neten (mert anya már kinyomtatva hozta haza), de ha nincs meg akkor beszkennelem, feltöltöm képfeltöltés.hu-ra és elküldöm : )

      Törlés
  3. Ú, mennyi finomság! :3 Szupik a képek. :)

    VálaszTörlés