2013. december 24., kedd

Christmas blog challange 16-23.

Sziasztok!

Így az éjszaka behozom a lemaradást a Cbc-vel : ) Aztán estefelé hozom a 24.-i Cbc-t aminek a címe Szent este nálunk. Én ezen annyit fogok variálni, hogy egész nap fotózgatni fogok és este hozom majd nektek  képeket, így kicsit ti is velem lehettek! : )

16. Dekoráció
Ömm ezt már egyszer szerintem leírtam a Karácsonyi dekoráció pont alatt, illetve ott is azt írtam, hogy ez még folyamatban mert része a meglepetésnek. Ez még mindig áll, mivel most este csempésztem ki, hogy reggelre meglepi legyen, így majd holnap láthatjátok! : )

17. Fények



18. Karácsonyi menü
Anya verhetetlen húslevese lesz az éven : ) És kb. negyedik éve mindig sajttal, sonkával és aszalt szilvával töltött rántott csirkemell van. Mellé van rántott hal is törtkrumplival és párolt lilakáposztával. : ) Sütinek pedig mézeskalácsfigurák, csokispöffeteg és még vajaskeksz szivecskék aszalt gyümölcsökkel.

19. Gondolj másokra is
Az éven ugyan nem jött össze, de az elmúlt években vittem cipősdoboz ajándékot a gyűjtőhelyekre, amit rászorult kisgyerekek kaptak meg. Szerettem volna az éven a helyi állatmenhely bódéjánál vásárolni valamit, ezzel is segítve őket, de sajnos nem jutottam be a városba : (

20. Neked ki/mi a legnagyobb ajándék?
Nekem minden és mindenki! De tényleg... nem tudok semmit kiemelni, hogy na igen te vagy ez a legnagyobb ajándék. Ajándék az, hogy van családom akivel ünnepelhetek, hogy van párom (aki persze beletartozik a családba, csak külön is szerettem volna leírni), akivel ünnepelhetek, hogy van egy szűrös kucukám, aki itt van velem lassan 6 éve, hogy van szépen feldíszített fánk és finom étel a meleg lakásban.

21. Ami nélkül nincs karácsony
Hát majdnem a fentebb felsoroltak nélkül. De szerintem a hangulat, a törődés és a szeretet nélkül, és még anélkül, hogy legalább ilyenkor próbáljunk nem megsérteni valakit vagy nem rosszindulatúnak lenni. Ezek nélkül nincs is igazi karácsony, csak egy megjátszás.

22. Ajándékok
Mindig nagyon töröm a fejem, hogy milyen ajándékot kéne venni és a legnagyobb problémát mindig a párom okozza. : D Mint ahogy azt leírtam már a TAG-ben is, próbálok értékes és örömöt szerző ajándékot választani mindenkinek. Viszont, amit én kapok az teljesen mindegy, hogy mi, én örülni fogok! Csak kicsit nehezen mutatom kifelé az örömöt : )

23. Karácsonyfa
Nekünk nagyon sokáig mindenféle fánk volt. Szerencsére kreatív óvónénijeim voltak és kreatív tanáraim, akikkel rengeteg díszt csináltunk. Ezeket aggattuk anyával mindig a fára a gömbdíszek és angyalhajak kíséretében. Most már nyilván nem kerül fel az aranyra mázolt dióm a fára, hanem a dobozkában pihen. : ) Így arany és pirosasbordó díszek villognak a fán : ) Hozok majd róla képet.

Mivel már 24.-e van így kívánok minden olvasómnak boldog, békés és meghitt karácsonyi ünnepeket!

1 megjegyzés: