2013. december 2., hétfő

Christmas blog challenge 1. Adventi naptár

Sziasztok!
Kicsit elcsúsztam az elsejével, de ami késik az nem siet : ))
Szóval emlegettem már, hogy day bejegyzésekkel próbálok majd jelen lenni, de ezt most lecserélem a Christmas blog challenge-re, amit megtaláltok az oldalsávban : ) Hiszen egy kép erejéig a legnagyobb tanulás közepette is fel tudok ugrani.
Az első napon az adventi naptár a téma, ami nálam kapásból kiesik, ugyanis nekem/nekünk nincsen. Mivel olyan pontot nem láttam, hogy adventi koszorú, így gondoltam azt mutatom meg nektek : )

A gyertyák ugyan tavalyiak - azért ilyen viseltesek - , de ez minket nem zavar. A design-t viszont kicsit fel kellett javítanom, ugyanis eredetileg szárított narancskarikák voltak rajta, amik nemigen élték túl az elmúlt egy évet, szóval felváltották őket a fahéjrudak, tobozok és bogyeszek : )

1 megjegyzés: