2013. december 5., csütörtök

Christmas blog challenge 5. Jó voltam idén? + Winter TAG

Nem.
Úgy gondolom, hogy teljesen jó senki nem tud lenni. De én minden tőlem telhetőt megtettem és szerintem minden embernek erre kéne törekednie. Tudom, hogy hol hibáztam és miket...próbálok tanulni a dolgokból!

Most pedig jöjjön Viki winter TAG bejegyzése ; ) Már nagyon vártam, hogy legyen időm kitölteni!

1. Mivel ápolod ilyenkor a kezedet?
Télen nagyon hamar kiszárad a kezem, igazából amint bejön egy kis hideg idő rögtön elkezd száradni. Ha még nem vészes a dolog, akkor az Essence 24 órás kézápoló balzsamját használom, a tavalyi téli kiadásból a karamell és forrócsoki illatút. (általában ez a táskámban lapul) Viszont ha már gázos a helyzet, akkor jön a Neutrogena kézkrém, ami egyszerűen fenomenális!! Amikor előjött a kézszáradás - ez kb. 4éve jellemző, előtte nem száradt - nagyon durván kicserepesedett a kezem és ez a krém 2 nap alatt helyre rakta!

2. Forró csoki vagy forralt bor?
Forró csoki. A forralt bornak nagyon finom illata van, de ha adventi vásárban vagy kocsonyafesztiválon vagyok akkor mindig forralt puncsot veszek, forralt bort soha : ) Igazából nem vagyok egy boros...

3. Mutasd meg egy téli sminked!
Hát, nincs nagyon mit mutatni : D Ugyan az a téli sminkem, mint a nyári vagy a tavaszi vagy az őszi... Szempillaspirál, pirosító. Néha tusvonal. Semmi extra.

4. Inkább otthon vagy és teázol egy jó könyvvel és takaróval, vagy szánkózol/hóembert építesz?
Inkább itthon vagyok, de egy két szánkózás azért belefér! : )) Hóembert már nagyon rég nem építettem : ( Mostanában nincsenek nagy havak...bezzeg ovis koromba : D

5. Kedvenc dolog a télben?
Minden? A friss hideg illat, a karácsony, az ízek, a havazás, a hangulat, a fények és minden!

6. Mi az a dolog, ami mindig nálad van télen?
A zöld sálam! : ) Kézkrém, ajakápoló.

7. Kedvenc karácsonyi film?
Karácsonyi ének

8. Szeretsz síelni/korcsolyázni?
Soha nem síeltem még, de nem is nagyon szeretném kipróbálni, félnék. Korcsolyázni viszont nagyon szerettem régen, de már vagy 3 éve nem voltam...sok lett a gyökér.

9. Hogy tudtad meg, hogy nem létezik Télapó?
Anya elmondta mert nem bírta tovább, hogy be kell csapnia. Azt mondja nagyon megviselt a dolog, de mivel nem emlékszek rá egyáltalán, így úgy látszik mégsem. : D

10. Kedvenc téli illat?
Csoki, mézeskalács süti illat, fahéj.

11. Kedvenc Karácsonyi zene?
Kettő is van : ) Egyik a Train- Shake up Christmas



És van egy meghittebb is, ez pedig a Coldplay- Christmas Lights


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése