2013. december 14., szombat

Christmas blog challenge 6-14.

Sziasztok!

Elmaradtak ezek a posztok mostanában, sajnos még erre se volt időm a sok tanulás közben. De most bepótolom ; ) Remélem tetszeni fog nektek!

6. Karácsonyi dekor
Tavalyi képeket hoztam nektek, mivel az idei is hasonló csak még egy kis plusz van benne. Az viszont meglepetés lesz, úgyhogy még nem tettem fel őket, majd karácsonykor hozok arról is képet! : )

A konyha
Szobám : )
7. Kedvenc karácsonyi zene
Fú hát több ilyen van : )
Talán ezt szeretem a legjobban, mert nyugis : )
De szeretem még ilyenkor (ha kattintotok megnyitja): Train- Shake up Christmas, 30 seconds to mars- Alibi,  ennek a játéknak a zenéjét, érdemes megnézni. a pályákon váltakoznak a zenék : )
És igazából minden nyugis jöhet ilyenkor. Amikor a fát szoktuk díszíteni, olyankor pedig indián zene megy : )

8. Kedvenc karácsonyi film
Egyértelműen Charles Dickens Karácsonyi éneke, a 1999-es. Ha tehetném minden egyes emberrel megnézetném, hogy kicsit szálljon magába és gondolkozzon el rajta.

9. Kedvenc karácsonyi könyv
Hát szívesen elolvasnám a Karácsonyi éneket könyvben, nem is értem miért nincs még meg. Ha meglenne biztos ez lenne a kedvencem : ) De úgy igazán nincsen kedvenc karácsonyi könyvem, talán mondhatnám, hogy az Alkonyat az, mivel (még mielőtt a nagy alkonyat őrület betört, én még előtte láttam a filmet, szóval nem a vírusként terjedő rajongás miatt) azt karácsonyra kaptam meg és emlékszem kb. 2 nap alatt kiolvastam akkor.

10. Legkedvesebb emlék
Hát nem tudok kiemelni egyet se : ) Minden karácsony egy kedves emlék.

11. Ilyen volt a karácsony kiskoromban
Hát ez nagyon nem változott most sem : D Finom reggeli - mint amúgy mindig : D- délelőtt főzőcskézés, sütögetés, meg fadíszítés, aztán ajándékozás majd irány nagyiékhoz. 25.-én itthon voltam, aztán 26.-án (mivel nekem már a 24.-e is karácsony) az apai oldalhoz mentem.

12. Akik nélkül nincs karácsony
Hát a családom, de szerintem ezzel mindenki így van.

13. Karácsonyi hagyományok
Nincs különösebben semmilyen karácsonyi hagyományunk, vagy ez a 24.-e már annak számít? : D Amióta élek ez a menet, szóval ja, az egész Szentestei nap egy nagy hagyomány!

14. Kívánságlista
Nagyon szerencsésnek mondhatom magam, hogy megvan mindenem és nincsen semmi olyan, amire szükségem lenne. És ha lehetne ezt kívánnám mindenkinek, illetve azt, hogy nyugodtan és szeretetben teljen a karácsonya!

Legyen szép napotok! Jó készülődést! : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése