2013. december 21., szombat

Díjat kaptam!

Sziasztok!
Hogy telt a napotok? Mi ma nagy takarítottunk, este pedig begyúrom a mézeskalács süti tésztáját : )
Díjas bejegyzéssel jöttem ma, amiket már régebben kaptam szóval ezúton is elnézést, hogy csak most rakom ki. :$ Nagyon szépen köszönöm őket Megaera - Szilvinek és IsaBellának!!

Feladatok:

1) Megemlítem, kitől kaptam a díjat. 
2) Kiválasztok négy blogot (200 alatti követővel), akiknek továbbadom. 
3) Hagyok egy-egy bejegyzést a kiválasztott blogokon.


Köszönöm szépen Szilvi a díjat! Igazán jól esett!! : ))
Az általam kiválasztott blogok: Illus - Fiatalos blog, Cintia Tekla - Red lips and coffee, Nagellacke, Viki - I MADE IT! I LOVE IT!


A szabályok a következők:
1) Helyezd el a díjat a blogon.
2) Linkeld be, aki jelölt téged
3) Jelölj te is blogokat a díjra
4) Értesítsd őket a jelölésről
5) Írj 7 dolgot magadról


Köszönöm szépen IsaBella a Sokoldalú blogger díjat!! : ) Ennek is igazán örültem!! : )
Az általam kiválasztott blogok: Megaera, Red lips and coffee, Thimmyke lakk- kuckója, Tipegő Zombi

És most jöjjön 7 dolog rólam:
1. Naiv vagyok.
2. Lúdtalpas vagyok.
3. Régen 6 és fél évig társastáncoltam.
4. Ha valamiből van zöld, biztos, hogy inkább azt választom! : D
5. Kedvenc főzelékem a tökfőzelék.
6. 2002-ben babonázott meg a rock zene.
7. Mérhetetlen állatbarát vagyok!

Nagyon szépen köszönöm még egyszer a díjat lányok! : )

4 megjegyzés:

  1. Jaj, de drága vagy!!! Köszönöm szépen!!! :D:D:D

    VálaszTörlés
  2. Én is köszönöm szépen ^^
    Tökfőzelék kedvencnek? Ilyet sem hallottam még :D

    VálaszTörlés