2013. december 29., vasárnap

Első próbálkozás a gél lakk készlettel

Sziasztok!

Tegnap ugye mutattam egy képet a gél lakk készletemről. Amint megkaptam muszáj voltam kipróbálni, erről hoztam nektek egy manit. Eléggé kezdetleges és vastag is lett, de gondoltam megmutatom, hogy hogy indult a próbálkozás. : ) Azóta csináltam anyukámnak is egy körmöt, azt is meg fogom mutatni, illetve a lábamat is megcsináltam franciára, az már sokkal jobban sikerült : ))


Holnap hozok egy részletesebb posztot az egész készletről : )
Legyen szép napotok!! : )

5 megjegyzés:

  1. Csini lett. Én még szeptemberben kaptam a szülinapomra, de csak nemrég próbáltam ki. :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon vágyok én is egy szettre, de nekem fele ennyire se menne :)

    VálaszTörlés
  3. Ez a vérprofi munka :D Első próbálkozásra ilyen vagányan megcsinálni nem semmi dolog :D :D :D

    VálaszTörlés